בגלל הקורונה

אפקט איטליה? הטיסות לקפריסין - יבוטלו

כבר הבוקר הודיעה החברה הלאומית - 'אל על', כי היא מבטלת טיסות לשלושה יעדים מרכזים באירופה. במקביל, החליטה החברה לצמצם את הטיסות ליעד האהוב על הישראליים (ארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Shoshani/Flash90)

חברות תעופה רבות באירופה, החלו בגל ביטולי טיסות, בשל נגיף ה'קורונה' ההולך ומתפשט. חברת התעופה הישראלית אל על מצטרפת לביטולים, ותבטל בימים הקרובים את הטיסות לאחד היעדים הפופולריים לישראליים - קפריסין.

לפי הדיווח ב'N12', באל על החליטו לבטל או לצמצם את הטיסות לקפריסין, למרות שנגיף הקורונה עדיין לא הגיע לשם, הצעד של אל על נובע ככל הנראה בשל שיקולים מסחריים או כלשון החברה: "התאמות מסחריות בטיסות מסוימות".

בתוך כך, באל על ביטלו הבוקר חמש טיסות ליעדים באירופה שכוללים את; לונדון פרנקפורט ווינה, לדברי החברה, "בשל הנסיבות המיוחדות עקב אירוע הקורונה, ובכלל זה הנחיות והמלצות משרד הבריאות לציבור, אנו נאלצים לבצע התאמות מסחריות בטיסות מסוימות, ובמסגרת זו מציעים גם חלופות בטיסות אחרות", אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות".

אם לא די בכך, ב'N12', מדווחים עוד, כי לאור משבר הקורונה, אל על צפויה לבטל טיסות נוספות, זאת בשל המדיניות המקלה המאפשרת לישראלים לבטל כרטיסי טיסה שהוזמנו, ללא דמי ביטול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר