לילה מתוח

סוריה: ישראל תקפה בסיסי חיזבאללה ושדה תעופה בחומס

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנא דיווחה כי ישראל תקפה הלילה בשטח סוריה • יעדי התקיפה: בסיסים של ארגון הטרור חיזבאללה בחומס ושדה תעופה בקוניטרה • בישראל לא מתייחסים (ביטחון)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנא דיווחה כי ישראל תקפה הלילה (חמישי) בשטח סוריה. על פי הדיווח, יעדי התקיפה: בסיסים של ארגון הטרור חיזבאללה בחומס ושדה תעופה בקוניטרה. בישראל לא מתייחסים.

בסוריה טוענים כי מטוסי חיל האוויר הישראלי שיגרו את החימוש משמי הגולן ולבנון. התקיפה בוצעה מעט לאחר חצות לילה. מקור בצבא סוריה טען לסוכנות הידיעות: "הטילים יורטו בהצלחה ובמקצועיות מבלי שפגעו במטרות שלהם".

כזכור, ביום שני, לאחר שרכב שהגיע מכיוון סוריה ניסה לצלוף על חיילי צה"ל, החליטו בצה"ל לתקוף - ובעוצה; הרכב נרגם בטיל מהאוויר מהמסוק הצה"לי

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר זיהה כוח צה״ל ניסיון פיגוע צליפה במרחב צפון רמת הגולן. לאור זאת הכוח תקף את הרכב המעורב בניסיון הפיגוע".

בשבוע שעבר התקיימה מערכת לחימה בגבול הדרומי, לאחר שכוחותינו חיסלו שני מחבלים שבאו להניח מטען חבלה על גדר המערכת.

מיד לאחר מכן נכנס כוח צה"ל לרצועה בכדי לאסוף את גופות המחבלים. מיד לאחר מכן החל עימות בשטח, ולאחר מכן נפתחה מערכה בה הג'יהאד האיסלאמי שיגר כ-50 רקטות לעבר הדרום הישראלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר