"מסר חד וברור"

כך צה"ל הרס את בתי שני המחבלים • תיעוד

בשעות הלילה פשטו לוחמי צה"ל על רמאללה והכפר ביר זית ופעלו להריסת בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע במעיין דיני בו נרצחה רנה שנרב הי"ד. צפו בתיעוד מהריסת הבתים (צבא)

(צילום: דובר צה"ל)

בשעות הלילה (חמישי) הרס צה"ל את בתי המחבלים וליד חנאתשה ויזן מגאמס, בעיר רמאללה ובכפר ביר זית, בעקבת הפיגוע במעיין דני, סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה הנערה רנה שנרב הי"ד ונפצעו אביה ואחיה, איתן ודביר שנרב.

במהלך הפעילויות התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות עשרות פלסטינים שהבעירו צמיגים ויידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר לוחמי צה"ל. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

מםקד החטיבה המרחבית "בנימין", אלוף-משנה יהונתן שטינברג, אמר כי "חיילי ולוחמי חטיבת בנימין העבירו הלילה מסר חד וברור - ידע כל מחבל שבכוונתו לבצע פיגוע כי ביתו יהרס ויבוצע אחריו מעקב שוטף על מנת שלא ייבנה מחדש. נמשיך לעשות כל שיידרש על מנת להבטיח את ביטחון האזרחים בגזרה, ולא נאפשר לטרור לפגוש את תושבי מדינת ישראל".

שר הביטחון, נפתלי בנט, שוחח הבוקר עם הוריה של רנה שנרב הי"ד, ואמר להורים כי "היום באנו חשבון עם המחבלים המתועבים שרצחו את רנה שנרב. אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי, ולא נפסיק לרדוף אחרי מי שרוצה ברעתנו.מי שפוגע בנו, נכאיב לו בחזרה. דם יהודי אינו הפקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר