הנהגים שבתו

צפו: שוב תקיפה אלימה של נהג אוטובוס

הנהגים בתחבורה הציבורית מתלוננים על האלימות המופנית נגדם מצד נוסעים. בעקבות תקיפה אלימה של צעיר נגד נהג אוטובוס ערבי בירושלים, הושבת היום הקו לשעתיים (חדשות)

(צילום: באדיבות אגף הדוברות בהסתדרות)

שוב מקרה חמור של תקיפת נהג אוטובוס על ידי נוסעים, הפעם בקו 68 בירושלים. צעיר שנסע באוטובוס, תקף באלימות את נהג הקו, אבו אלהווא נאסר.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, מסר הבוקר: "לא נשלים עם התופעה האיומה הזאת ולא נקבל כל סוג של אלימות כלפי נהגים מסורים שמבצעים את עבודתם".

"פניתי לאחרונה לכל מנהלי חברות התחבורה הציבורית ולמנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר אייל ודרשתי להתקין מחיצה מוחלטת שתפריד בין הנוסעים לנהג, כפי שמקובל במדינות רבות בעולם, וזאת לצד צילום 24/7 של פנים האוטובוס".

הוא הוסיף, "אנו פועלים על מנת למנוע אסון שכן כפי שכבר נוכחנו בעבר, נהגים הותקפו במהלך נסיעה מה שכמעט גרם לתאונות קטלניות. קיבלתי משוב שהנושא מטופל, אך בינתיים תקיפות הנהגים נמשכות. אני מודיע חד וחלק כי בכל פעם שעובדים ונהגים ייפגעו, נשבית את הקו שבו אירעה התקיפה".

גם הפעם, בעקבות התקיפה, השביתו את קו 68 בירושלים, הנוסע בין האוניברסיטה העברית בהר הצופים לקמפוס האוניברסיטה בגבעת רם, למשך שעתיים.

בהסתדרות מציינים כי תקיפה זו הינה חלק משרשרת מתמשכת של אירועי אלימות כלפי נהגי אוטובוסים, כאשר רק לאחרונה הותקף באגרופים נהג קו 274 של אגד הפועל ברחובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר