הראיון המלא

שופר של נתניהו? עמית סגל VS אילנה דיין

אחרי העימות המתוקשר ביניהם סביב הקלטות יועצו של בני גנץ, שוחחו היום עמית סגל ואילנה דיין על הטענות כי התקשורת שמאלנית, ובשאלה מי מנסה לפגוע בפרשן (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך חדשות 12)

סערה פרצה ברשתות החברתיות בעקבות חשיפה של המגישה אילנה דיין בחדשות 12, נגד החשיפה של הפרשן הבכיר של אותו ערוץ, עמית סגל.

כזכור, סגל חשף הקלטות בהם נשמע ישראל בכר, יועצו באותו זמן של בני גנץ אומר כי הוא אינו ראוי להנהיג, ובהמשך חשפה דיין את המקור של סגל.

היום (חמישי) עלה עמית סגל לראיון אצל אילנה דיין בגלי צה"ל, וטען כי הצעד החריג בו נקטה דיין היה חלק ממהלך של התקשורת הישראלית להגן על בני גנץ.

"אני חושב שאם היה יועץ של נתניהו שהיה אומר שבגלל החקירות הוא לא פועל לטובת המדינה, היו עוסקים בזה שבוע ולא היו עוסקים במי השיג את ההקלטה. איך אני יודע? כי כעבור 48 שעות ישבה באולפן אילנה דיין והציגה הקלטות של נתן אשל. יש הנחה שלא בדקתי, שאת ההקלטה הביא יועץ של גנץ, אבל לא היה עיסוק בשאלה מי הביא את ההקלטה. במקום להתעסק בסיפור עצמו מתעסקים במוסריות ההקלטה", טען סגל.

דיין מצידה טענה, "לדעתי לא חשפתי מקור ואין לי מושג מה המקור שלך. העניין הוא שנתניהו משוחח עם הרב יום לפני פרסום הקלטת. העובדה שראש הממשלה בחש בקלטת זה לא משהו שאתה כאזרח רוצה לדעת?".

היא המשיכה לשאול, "אילו נחשפה קלטת שמישהו קרוב לביבי אומר שביבי מסוכן, עולה בדעתך שלא הייתי מפרסמת אם זה היה מגיע מיועץ של גנץ?".

על כך ענה סגל: "דעתי זה היה בא אחרי ימים ארוכים של דיון בסיפור עצמו, ואז כסייד קיק היו דנים בחשיפה שלך. היה ניסיון להמעיט בסיפור עצמו. האם הופתעתי מהממדים? התשובה היא שלא. אנשים פירשו את ההתרחשויות על המסך כהתרחשות פוליטית. כשהם רואים את אילנה דיין מול עמית סגל הם רואים הד של הוויכוח הפוליטי, זה לא טוב לי ולך אבל זה טוב לנתניהו וגנץ".

אילנה דיין ניסתה לטעון כביכול עמית סגל נפגע מחשיפת המקור, כי הדבר תורם לאלו הטוענים שהוא "שופר של ראש הממשלה נתניהו". סגל ענה: "מי שאומר את זה לא רוצה רק לפגוע בי, אלא למנוע את המצב החמור שנשמעות דעות אחרות".

"אני מזכיר שאת הסיכוי היחיד של נתניהו לממשלה בשנה האחרונה, עם ההצעה לאבי גבאי וטל רוסו, אני סיכלתי כשפרסמתי את השיחות. מה שמפריע להם זה לא ביבי, זה האידאולוגיה. עד שהגעתי לתקשורת הישראלית לא היה אדם אחד שחשב שלהביא לכאן חבורה של רוצחים זו טעות".

"קראתי ב'הארץ' באינטרנט טור שמסביר שחגגתי במדגמים יותר מדי. למה עיתון הארץ לא חוגג על הטעות שלי לפני כמה חודשים שחשבתי שנתניהו עומד להתרסק? כי הארץ רוצה לקעקע את הייצוג היחיד לעמדות שמרניות וימניות בתקשורת הישראלית", הוסיף עמית סגל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר