שר האוצר המיועד

ברקת רוצה: "10 מיליארד ש"ח לעסקים, בגלל הקורונה"

לדברי שר האוצר המיועד, ח"כ ניר ברקת, אחרי פגישות שערך: "יש להקים קרן בסך 10 מיליארד ש"ח, לסיוע מיידי לענפי המשק שנמצאים על סף קריסה בעקבות משבר הקורונה" (ארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

מלבד נושא הבריאות, הבהלה סביב התפשטות נגיף הקורונה וההגבלות של משרד הבריאות על מנת למנוע את התפשטותו, גורמת גם לנזקים כלכליים רבים לבעלי עסקים.

בשל כך, נפגש בימים האחרונים ח"כ ניר ברקת, מי שיועד על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו להיות שר האוצר הבא מטעם הליכוד, עם בכירי הסקטור הפרטי בענפי התעופה, המלונאות והתעשייה, המעסיקים ונציגי העובדים.

יחד איתם, בחן ברקת את השלכות המשבר על ענפיהם, ולגבש את דרכי הטיפול והצעדים הנדרשים למניעת פגיעה מהותית בכלכלת ישראל ובפרנסתן של אלפי משפחות במשק.

לדברי ברקת, "אני מחזק את ידי רה"מ בנימין נתניהו, שר הבריאות ואנשי משרדי הממשלה, העושים ימים כלילות בשמירה על בריאות הציבור. זו המשימה העיקרית בה עלינו לעסוק".

"כלכלת ישראל חזקה ויציבה, ובניהול נכון של משבר הקורונה נצלח אותו. כרגע המיקוד צריך להיות בסיוע לענפים המושפעים מהאירוע, ולשם כך יש להקים קרן בסך 10 מיליארד ש"ח לסיוע מיידי שיתבטא בערבויות מדינה, ברשת ביטחון תזרימית ובסיוע נוסף לפי הצורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר