לא סיפק 'מניע'

זהו האב שרצח את בתו הפעוטה; מעצרו הוארך

בית המשפט האריך בעשרה ימים את מעצרו של ברק בן עמי, האב שרצח בביתו שבהוד השרון את בתו הקטנה, וניסה לרצוח את אשתו וילדה נוספת. הרוצח, אדם נורמטיבי ומהנדס במקצועו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האב הרוצח (צילום: מתוך פייסבוק)

הותר לפרסום: ברק בן עמי, בן 33 מהוד השרון, הוא הגבר שהודה ברצח בתו התינוקת ובפציעת בתו ואשתו ביום שישי האחרון. לפני שעה קלה נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו בעשרה ימים.

בן עמי, אדם המתואר בפי כל מכריו כנורמטיבי, והעובד במקצועו כמהנדס, דקר כזכור את אשתו ואת שתי בנותיו. בתו הפעוטה, בת השנה, הובהלה במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותה.

האישה, שנפצעה תחילה באורח קשה מאוד, התאוששה מעט, וכעת היא מועברת מבית החולים בילינסון לבית החולים מאיר, כדי לשהות לצד הבת הגדולה יותר, בת השלוש, הפצועהאף היא ומאושפזת במקום.

במהלך הדיון היום בבית המשפט, סירב האב הרוצח להשיב לשאלות, אודות המניע למעשיו המחרידים.

מחוץ לזירת הרצח (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

לאחר הרצח, תיאר חובש פראמדיק מד"א עידו שיףי: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה".

"הביאו אלי ילדה כבת 3 בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים", הוסיף. "באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוטה שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה והוא פונה ראשון במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך. דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר