בערב שבת זכור:

אדמו"רי ורבני אשדוד בקריאה לפעילות מול המיסיון

נוכח התגברות מדאיגה של פעילות המיסיון הנוצרי באשדוד, חתמו כל אדמו"רי ורבני העיר על 'קול קורא' מיוחד של יד לאחים • תחת הכותרת "וַיִּֽקָּהֲלוּ הַיְּהוּדִים" התבקשו תושבי העיר להתנדב בגופם לעצירת המפגע (בארץ)

א.עמר | כיכר השבת |
(צילום: יד לאחים)

* עשרות התאפסו גם בערב שבת הזה אל מול הכנסייה המיסיונרית ורקדו למילות השיר "ליהודים הייתה אורה" * במחלקה להצלה ממיסיון של יד לאחים משוכנעים כי מאות מתנדבים חדשים יצטרפו השבוע לנוכח קריאתם הנפשית של רבני העיר

בערב שבת תצווה, שבת זכור, התכסו לוחות המודעות בבתי הכנסת ובריכוזים החרדיים בכל רחבי אשדוד בקול קורא מיוחד מטעם אדמו"רי ורבני העיר, שכותרתו "וַיִּקָּהֲלוּ הַיְּהוּדִים" הקורא לציבור להתגייס בגופו אל מול פעילות כתות המיסיון הנוצרי באשדוד, שהתגברה בצורה מדאיגה בתקופה האחרונה.

חלקה הימני של המודעה, תחת הכותרת "זָכוֹר באשדוד" כללה תמונות מהפעילות המיסיונרית באשדוד, שנועדה למחות זכר ישראל רח"ל.

וַיִּֽקָּהֲלוּ הַיְּהוּדִ֣ים. המודעות שכיסו את אשדוד

ב'קול קורא' נאמר בין היתר "נודע לנו מפעילי 'יד לאחים', שהיקף הפעילות שלהם בעירנו חריגה, והם מצאו בקעה להתגדר בה, והם פועלים כאן בכל הכוח והעוז בכל מיני פיתויים למשוך עליהם קהל רב. כל שבוע ושבוע מגיעים לבית תיפלתם מאות רבות לקבל סיוע ומזון, ובכך מקרבים את דעת האנשים התמימים לדתם, על ידי דיבורים טמאים ושטיפת מוח. על כן באנו לחזק בזה את העוסקים בצרכי העיר והפעילים, שהתכנסו לטכס עצה איך לפעול על מנת להסיר השקץ הזה מעירנו, בין על ידי העמדת פעילים בשטח להזהיר את הבאים לשם שידעו שמדובר במיסיון, בין בהקמת קופה למען יוכלו להוציא את החרב מיד המצרי לחלק לנצרכים מזון ושאר סיוע ובכך להשבית את כל הפעילות של המיסיון בעיר. אנו תפילה שיערה עלינו ועל עירנו רוח טהרה להסיר הטמא והשיקוץ וכל הטועים ישובו לדת ישראל אכי"ר".

ליהודים הייתה אורה. הריקוד אל מול פתח הכנסייה המיסיונרית בערב שבת

באופן נדיר, חתמו על ה'קול קורא' כל אדמו"רי אשדוד: כ"ק האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א, כ"ק האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא שליט"א, בנש"ק האדמו"ר הרב שמואל טולדנאו שליט"א, כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א, כ"ק האדמו"ר ממעליץ שליט"א, כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א, כ"ק האדמו"ר מצ'רנוביל שליט"א, כ"ק האדמו"ר מטאלנא שליט"א, וכן רבה האשכנזי הראשי של העיר הרב יוסף שיינין שליט"א, רבה הספרדי הראשי של העיר הרב חיים שמעון פינטו שליט"א, הרב שמואל דוד הכהן גרוס שליט"א - רב דחסידי גור, הרב חיים פסח הלוי הורביץ שליט"א - רב דחסידי בעלז, הרב צבי הירש ויז'ניצר שליט"א – רב דחסידי בעלז וכל רבני העדות והחוגים.

במקביל, גם בערב שבת האחרונה התאספו עשרות אברכים אשדודים מול הכנסייה המיסיונרית 'בית הלל' באזור התעשייה. הפעם, כדי למנוע פרובוקציה מיסיונרית של הפעלת שירים גויים מולם, הביאו אנשי יד לאחים ציוד הגברה גדול והנוכחים פתחו בריקוד אל מול פתחה של הכנסייה כשברקע מתנגן השיר "ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר".

במחלקה להצלה ממיסיון של יד לאחים אומרים כי בעקבות בקשתם הנפשית של רבני העיר, הם מצפים שבשעות ובימים הקרובים ירשמו מאות מתנדבים חדשים לפעילות ההסברה של יד לאחים מול הכנסיות המיסיונרית הפועלות באשדוד, בתקווה ובתפילה לסילוק הפעילות המיסיונרית מהעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר