מגיפה עולמית

קצה החוט לרון ארד באיראן - מת מהקורונה

חוסיין שייח אל-אסלאם, דיפלומט ואיש מודיעין איראני בכיר, שהחזיק במידע אודות הנווט הישראלי רון ארד מת בסוף השבוע באיראן לאחר שנדבק בנגיף ה'קורונה' (חדשות בעולם)

רון ארד (צילום: ללא קרדיט)

בכיר איראני שהחזיק במידע אודות הנווט הישראלי רון ארד מת בסוף השבוע לאחר שנדבק בנגיף ה'קורונה', כך מפרסם הבוקר (שני) רונן ברגמן ב'ידיעות אחרונות.

מדובר בחוסיין שייח אל-אסלאם, דיפלומט ואיש מודיעין איראני בכיר, שנחשב כמי שמעורב בתעלומת רון ארד. סוכנות הידיעות הרשמית של איראן IRNA דיווחה על מותו של הבכיר.

אל-אסלאם שימש כיועצו של שר החוץ האיראני, מוחמד זריף, ואף היה סגן שר החוץ בשנות התשעים. אך רודם לכן, היה אחד מראשי קבוצת משמרות המהפכה הצעירים שכבשו את שגרירות ארה"ב בטהרן ולקחו בשבי את הדיפלומטים ששירתו שם.

בשנות השמונים הוא שימש כשגריר דמשק באיראן ומהשגירות נוהלו המהלכים שהובילו להקמת החיזבאללה.

לפי הדיווח של רונן ברגמן, רון ארד נעלם במאי 1988 ולפי הערכות אל-אסלאם היה מעורב מאוד בטיפול בו, אך לא ברור מה בדיוק היו פעולותיו.

גורם ביון שעסק בתיק ארד אמר לא מכבר בשיחה עם "ידיעות אחרונות" כי "אם זו הייתה חקירת משטרה, האדם הראשון שהייתי מזמין אליי הוא שייח אל־אסלאם. הוא מעורב, אם לא היחיד שעדיין בחיים בין אלה הקשורים להתרחשויות בלבנון".

כך נראה שגם אם אל-אסלאם היה מעורב והחזיק בקצה חוט לנווט רון ארד, הרי שנגיף הקורונה הביא למותו של אחד מקצות החוט האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר