מגיפת ה'קורונה'

רופא ב'שיבא' חלה; ב'הדסה' בודקים חום לכולם

רופא במחלקה לרפואה דחופה של המרכז הרפואי 'שיבא' שחזר מצרפת, התגלה כנשא של נגיף הקורונה • בדיקות חום לכל המבקרים בכניסה למבנה בית החולים 'הדסה עין כרם' (בארץ)

הבדיקות ב'הדסה' (צילום: דוברות הדסה)

רופא במחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי שיבא התגלה כחולה בנגיף הקורונה. מבית החולים נמסר כי התקיימה חקירה אפידמיולוגית נרחבת ומעמיקה של היחידה למניעת זיהומים בשיבא.

הרופא חזר מצרפת בתאריך 2.3.20 - בטרם פורסמו הנחיות בידוד על יעד זה. הרופא עבד במלר"ד במשך משמרת אחת בתאריך 2.3.20 בטרם נכנס לבידוד בית.

מצבו קל והוא הועבר למתחם המבודד והמרוחק של שיבא. כל מי שבא עימו במגע נשלח היום במיידי לבידוד בית מניעתי, ומטופלים שטופלו ישירות על ידי הרופא יעודכנו באופן אישי.

בתוך כך, מאבטחי בית החולים הדסה עין כרם, מצוידים במדי חום דיגיטליים המודדים חום מרחוק וללא מגע יד אדם, מתשאלים את הנכנסים ובודקים את חום גופם.

עד כה סורבו לכניסה בודדים בלבד, אשר לא השלימו תקופת בידוד בביתם כנדרש על פי הוראות משרד הבריאות, או מי שנמצאו עם חום.

לדברי פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים הדסה: "אנו עושים הכל למען שמירה על בריאותם של מטופלי בית החולים והצוותים המטפלים - הדרושים בימים אלו במיוחד ועובדים מסביב לשעון ביתר שאת. אנו מונעים כניסתם של חולי קורונה פעילים לבית החולים שלא בדרך תקנית ומוסדרת".

הבדיקות ב'הדסה' (צילום: דוברות הדסה)
הבדיקות ב'הדסה' (צילום: דוברות הדסה)
הבדיקות ב'הדסה' (צילום: דוברות הדסה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר