משבר הקורונה

בני גנץ הודה למשרד הבריאות והתעלם מהשר יעקב ליצמן

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, הודיע כי סיעתו תתמוך בכל מהלך שתוביל הממשלה בכדי להתמודד עם משבר נגיף הקורונה • גנץ הודה למשרד הבריאות והתעלם מהשר ליצמן (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן וגנץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, הודיע בצהריים (חמישי) כי סיעתו תתמוך בכל מהלך שתוביל הממשלה בכדי להתמודד עם משבר נגיף הקורונה.

לדבריו: "מדינת ישראל נמצאת רק בראשיתו של משבר הקורונה. אני מבקש להדגיש - אני וחבריי בכחול לבן, נגבה כל מהלך נכון בכדי שמדינת ישראל תוכל להתמודד עם המשבר ולצאת ממנו כמה שיותר מהר, תוך הצלת חיי אדם וצמצום הנזק לאזרחי ישראל ולכלכלה הישראלית".

"כדי שנוכל להתמודד עם המשבר הזה", הוסיף גנץ: "מדינת ישראל צריכה לגייס את כל האמצעים והכלים שברשותה. חייבים להפעיל את הגופים שיש להם את הכלים הטובים ביותר לעשות זאת".

גנץ הודה למשרד הבריאות, אך התעלם מהשר יעקב ליצמן: "אני מלא הערכה למשרד הבריאות ולצוות בהובלת מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב. בעת הזו, אנחנו חייבים להשתמש גם ביכולות הארגוניות של משרד הביטחון וצה"ל".

גנץ קורא להפעיל את רשות החירום הלאומית: "הגיעה העת להפעיל את רשות החירום הלאומית, פיקוד העורף וחיל הרפואה. חייבים להיות מוכנים להפעיל את כל היכולות, האמצעים הלוגיסטיים והמערכים שבנויים להתמודד עם מצבי חירום רחבים ומתמשכים. יש להיערך לאפשרות שנצטרך לשנע באופן לאומי מוצרים וציוד, לבנות מתקני בידוד ובתי חולים ולהפעיל מוקדי הסברה והדרכה".

לסיום הוסיף גנץ: "אנחנו צריכים להימצא כעת בהיערכות מוגברת ומסודרת, אך אסור לפעול בהיסטריה לאומית.
כחול לבן בראשותי תגבה כל צעד נכון, ללא כל שיקול פוליטי בזמן המורכב והרגיש הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר