הצינתור עבר בהצלחה

הישיבה בהלם: רבי חייקל מילצקי קיבל התקף לב

תלמידי ישיבת רש"י בהלם, ראש הישיבה האהוב שלהם, הגאון רבי חיים חייקל מילצקי, חטף הבוקר התקף לב ופונה לבית החולים. ברגעים אלו נכנס רה"י לצינתור • התפללו לרפואת רבי חיים חייקל זאב בן מטילדה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת. וידאו: ג'ינג'י קור)

בחורי ישיבת רש"י בהלם: בשעות הבוקר (שישי), ראש הישיבה רבי חיים חייקל מילצקי קיבל התקף לב ופונה לבית החולים 'הדסה', שם הרופאים הכניסו אותו לצינתור בהול.

עדכון: בדקות האחרונות (11:20), ל'כיכר השבת' נודע, כי הצינתור עבר בהצלחה, אך ראש הישיבה עדיין זקוק לתפילות ולרחי שמיים.

תלמידי הישיבה מספרים ל'כיכר השבת': ראש הישיבה, בגיל ה-50+ לחייו, לא סבל ממחלות רקע, ולכן ההלם של הבחורים היה גדול יותר, תבינו ראש הישבה הוא כמו אבא, אח, סבא וגם הרב שלנו - הוא הכל בשבילנו - אנחנו מתחננים להרבות בתפילה עבורו שהצינתור יצליח".

התפילות בישיבת רש"י, היום

"אמנם", מסייג אחד הבחורים, "הוא עבר לאחרונה סדרת בדיקות בבית החולים, אך הוא היה אדם חזק ובריא - כיאה למשפחת מילצקי, רק בפורים האחרון הוא היה בישיבה - והכל היה כרגיל, לכן ההלם שלנו הזוי, אנחנו שבורים ורצוצים".

שמו של ראש הישיבה לתפילה: הגאון רבי חיים חייקל זאב בן מטילדה. בכל סניפי ישיבת רש"י מתכנסים הבחורים בדקות אלו, לקרוע את השמיים עבור ראש הישיבה שלהם.

הרב מילצקי, הקים את ישיבת רש"י לפני למעלה מ-20 שנה, כאשר היום הישיבה מונה למעלה משבעה סניפים בכל רחבי הארץ, כאשר כל סניף מותאם לרמה מסוימת.

הרב נחשב כאבא של ממש של הבחורים והבחורים מתייעצים איתו על כל דבר הכי קטן שיש להם, והרב יודע מה קורה בדיוק עם כל בחור ובחור.

אביו של הרב מילצקי, הוא הדיין המפורסם, הגאון רבי משה יוסף מילצקי זצ"ל, והרב עצמו קרוי על שם סבו הגדול רבי חיים חייקל מילמקי זצ"ל, אחיו הגדול יבדל"א, רבי ראובן, מכהן כראש הישיבה של אחד הסניפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר