אש על הגג

בגלל מייבש כביסה? שריפה גדולה בבני ברק

שריפה גדולה פרצה בדירת מגורים ברחוב אמרי חיים בבני ברק - במחסן על הגג בו היה מייבש כביסה. בחסדי שמים האירוע הסתיים ללא נפגעים, למרות הנזק הרב שנגרם לרכוש (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוברות כבאות והצלה)

שריפה גדולה פרצה הלילה (ראשון) בדירת מגורים ברחוב אמרי חיים בבני ברק, אך בחסדי שמים האירוע הסתיים ללא נפגעים, למרות הנזק הרב שנגרם.

סמוך לשעה 00:30 הוזנקו 4 צוותי של לוחמי האש, מתחנה אזורית בני ברק, בסיוע של צוותים מתחנה אזורית רמת גן, בשל שריפה שפרצה בדירה ברחוב אמרי חיים 29 בבני ברק.

בהגיעם למקום זיהו הצוותים כי מדובר בשריפה בתא שטח גדול בקומה הרביעית והאחרונה של הבניין, ופעלו לחתירה למוקד השריפה וכיבי האש. בד בבד עם פעולות הכיבוי, בוצעו פעולות של סריקה אחר לכודים פוטנציאליים על ידי צוותי כיבוי נוספים.

מדוברות כבאות והצלה בני ברק נמסר כי "האירוע הסתיים ללא נפגעים. נזק רב נגרם לרכוש. חוקר דליקות הוזמן למקום".

רס"ר טל אדומי, דובר כבאות והצלה בני ברק הוסיף כי "לפי עדויות ראשוניות במקום האש פרצה במחסן על הגג בו היה מייבש כביסה. במידה והיה מותקן במקום גלאי עשן - מציל חיים, בני המשפחה היו מודעים לשריפה עוד בשלביה הראשוניים, מחייגים 102 למוקד כבאות והצלה ומתחילים פעולות כיבוי באמצעים מקומיים, במידת האפשר, עוד בטרם התפתחה השריפה לבעירה כוללת של כל חלל המחסן וקומת הגג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר