64 גלילי נייר טואלט? לא בהכרח: רשימת קניות לימים אלו

קראנו שהאלכוג'ל אזל מהמלאי וגם נייר הטואלט, אך עד כמה נחוץ למהר לסופרמרקט ולרכוש מכל הבא ליד, שמא נהיה בהסגר בעוד ימים מספר? הנה מה שה-CDC ומומחים אחרים ממליצים לעשות (קורונה, אל תפספסו)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ארגון הבריאות העולמי הכריז על וירוס הקורונה כמגפה גלובלית. קראנו אין ספור ידיעות חדשותיות על כך שהאלכוג'ל אזל מהמלאי ואיתו גם נייר הטואלט, אך עד כמה נחוץ למהר לסופרמרקט ולרכוש מכל הבא ליד, שמא נהיה בהסגר בעוד ימים מספר והאם יש דרך נכונה לאגור? ובכן, יש. הנה מה שה-CDC ומומחים אחרים ממליצים לאנשים לעשות:

במה יש להצטייד

1. תרופות מרשם

במקרה שיש התפרצות של נגיף הקורונה בסביבה שלכם, כדאי ליצור קשר עם נותני שירותי הבריאות שלכם, כדי לברר אילו תרופות הכרחיות מוטב שיהיו בהישג ידכם, במידה ותאלצו להיכנס לבידוד. בהתחשב בכך שמסגרת זמן ההסגר העצמי היא 14 יום, כדאי שיהיו באמתחתכם את כל התרופות הנחוצות למשך שבועיים עד חודש לפחות.

2. תרופות ללא מרשם וציוד רפואי ללא מרשם

אנשים רבים יוכלו להתאושש מוירוס הקורונה בבית. מסיבה זו, מומחים ממליצים לקנות תרופות ללא מרשם לטיפול בחום ותסמינים אחרים.

3. מספיק מזון למינימום שבועיים

בעיקר מוצרים לא מתכלים שלא יתקלקלו בזמן האחסון. זה כולל אוכל לתינוקות ותחליפי חלב אם, כמו גם פסטות, שימורים, קפאים וכדומה.

4. חומרי ניקוי וכן, מוצרי נייר

לבית ולידיים. בנוסף לשטיפת ידיים ביסודיות ובקביעות, זכרו לחטא את כל הפריטים שאתם מכניסים לביתכם מבחוץ, כולל מצרכים. לגבי נייר טואלט, תרצו שתהיה ברשותכם כמות מספקת שתחזיק כמה שבועות, אבל קניית המוני גלילי נייר טואלט תחסיר אותם מאנשים אחרים, אז התחשבו בהם וזכרו, גם טישו זה בסדר.

במה אסור לכם להצטייד

מסכות כירורגיות

כרגע ה-CDC אינו ממליץ לאנשים בבידוד לחבוש מסכת פנים כדי להגן על עצמם מפני מחלות נשימה - כולל נגיף הקורונה. עליכם לחבוש מסיכה רק אם ספק בריאות מומחה ממליץ לכם לעשות כן. בנוסף, בחודש שעבר, הציבור החל לאגור מסכות בכמויות גדולות - עניין שעלול להגביל את המשאבים העומדים לרשותם של רופאים, אחיות ואנשי מקצוע בתחום החירום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר