טור אישי

המקווה של יעל גרמן // ח"כ משה ארבל

ח"כ משה ארבל (ש"ס) הצטער לשמוע על פרישתה של ח"כ יעל גרמן (כחול לבן) ובטור מיוחד ל'כיכר השבת' מספר על המקווה של יעל גרמן בהרצליה והצדיק הנסתר זצ"ל (מאמרים)

ח"כ משה ארבל | כיכר השבת |
ח"כ ארבל ויעל גרמן (צילום: נועם ריבקין פנטון ,פלאש 90)

כמו כולם הופתעתי והצטערתי לשמוע כי בשל נסיבות רפואיות ח"כ יעל גרמן, שרת הבריאות לשעבר, החליטה לפרוש מהכנסת ה-23. תפילתי כי יעל תמשיך בעשיה ציבורית מתוך בריאות ואריכות ימים.

בתחילת חודש שבט השנה, פורסמה כתבה בעלון השבת "קרוב אליך", על הצדיק המופלא חכם אשר סאסי זצ"ל מהרצליה, שזכיתי עוד בהיותי בכיתה א' לראות אותו כמה פעמים כשהיה מגיע לבית הוריי בפתח תקווה.

בכתבה סיפרה ח"כ גרמן (שכיהנה כראש עיריית הרצליה מטעם מרצ) על הצדיק הנסתר ואמרה כי הוא הרב שלה ודיברה בשבח צניעותו וצדקותו, וכן על כח האמונה והביטחון שנסך בה. היא סיפרה שמכל הבקשות שביקשו ממנה כראש העירייה, הוא לא ביקש שום דבר לעצמו ולמקורביו מלבד בקשה אחת: "שתבנה מקווה טהרה בשכונת שביב", וכך היה. הבטיחה וקיימה.

כשבוע לאחר פרסום הכתבה פגשתי את ח"כ גרמן באחד מדיוני ועדת הכנסת ושאלתי אותה שוב על הקשר עם הצדיק הנסתר, חכם אשר סאסי זצ"ל, ופשוט כשהתחילה לדבר בשבחו אורו עיניה בהערכה והערצה לצדיק.

אני סמוך ובטוח שבזכות המצווה הגדולה בריבוי הטהרה בישראל במקווה שהקימה כראש העירייה וברכת הצדיק חכם אשר סאסי זצ"ל תשפיע עליה לרפואה שלמה ואריכות ימים. אמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר