"נשחק עם השוטרים"

ק"ס: השוטרים פרצו לישיבה וכיבו את האור

בחורי ישיבת 'חדרה קרית ספר', ישבו ולמדו בהתמדה את סדר ג', לפתע נכנסו שוטרים וציוו לסגור את בית המדרש. הבחורים אומרים ל'כיכר': "נשחק עם השוטרים עד שיתאיישו" (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בחורי ישיבת כנסת יצחק - 'חדרה קרית ספר' בעיר מודיעין עילית, ישבו הערב (שני), ולמדו בהתמדה את סדר ג', לפתע נכנסו שוטרים להיכל הישיבה, ציוו לסגור את בית המדרש.

הבחורים, נשמעו להוראות, ופינו את בית המדרש כהוראת השוטרים, כשאחרון הבחורים יצא, כיבו השוטרים את התאורה בהיכל הישיבה.

אם עד כה השוטרים שביקרו בהיכלי הישיבות, הודיעו את הנהלים והלכו מבלי לבצע פעולה אקטיבית כמו סגירת התאורה בהיכל בית המדרש, הרי שהערב הם הלכו צעד קדימה.

יצוין, כי דקות ספורות לאחר שהשוטרים עזבו את מתחם הישיבה, הבחורים הדליקו את האור בחזרה וחזרו ללמוד במרץ.

אחד הבחורים אומר ל'כיכר השבת': "נשחק איתם שוטרים וגנבים עד שימאס להם לבוא. גדולי ישראל הורו לא לבטל תורה, אנחנו נזהרים ושומרים על הכללים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל מסייעת לגורמי הרפואה של משרד הבריאות בפיחות ובאכיפה של ההנחיות שכל תפקידן להציל חיים. חשוב להבין כי מדובר 'באוייב שקט' שעלול חלילה להביא למקרי תחלואה רבים ולמוות כפי שאנו נחשפים במדינות השונות. שוטרי משטרת ישראל פונים מידי יום למנהלי מוסדות בדרישה לקיים את הוראות משרד הבריאות ככתבן וכלשונן על מנת למנוע הדבקה של הנגיף. אנו מדגישים כי למרות ניסיונות ההסברים החוק מסמיך את השוטרים לאכוף את קיום ההוראות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר