בודקים מצלמות

האב פרסם שבנו חלה; בחסידות החלו לדאוג

חסיד חב"ד חש ברע, אך לאחר שחל שיפור במצבו הגיע לבית הכנסת. רק אמש, כשאביו גילה כי הוא נושא בגופו את נגיף הקורונה, החלו המתפללים לבדוק מי היה לצידו. בתוך כך, צעירה מכפר חב"ד נמצאה אף היא חולה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ערכת בדיקת קורונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבית המדרש של חסידות קרעטשניף קרית גת, שבראשות האדמו"ר הגר במקום, החלו היום (שלישי) בבדיקת מצלמות האבטחה, לאחר שהתברר כי במהלך קריאת המגילה בליל פורים שהה שם בחור צעיר המשתייך לחסידות חב"ד, שהתגלה לאחרונה כחולה בקורונה.

בהודעה שפרסם אמש (שני) אביו של החולה הוא סיפר, כי בנו עזב את ניו יורק בתאריך י"ב אדר, וכשהטיסה עצרה במוסקבה בדרכה לישראל, חייג אליו בנו והתלונן על כך שאינו חש בטוב.

לדברי האב, הוא פנה למד"א, אך שם נאמר לו כי אין הנחיות לגבי אנשים שחוזרים מניו יורק או ממוסקבה, וכי בנו יכול לחזור הביתה כרגיל ולהתייעץ עם רופא המשפחה.

בפועל, מוסיף האב וכותב, לאחר הנחיתה בישראל בנו חש הטבה במצבו, ולכן החליטו השניים ללכת ולחפש מניין לקריאת המגילה בבית המדרש של קרעטשניף בקרית גת, בו שהו דקות בודדות, ולאחר מכן המשיכו לחפש בעוד מספר מקומות.

כאן עובר האב לתאר את המשך השתלשלות המצב, כאשר בבבוקרו של חג הפורים בנו שוב לא חש בטוב, ובשיחה עם מד"א נאמר לו להמתין להגעת הצוותים לצורך בדיקה, וכעבור יומיים - לאחר שהצוותים לא הגיעו והמצב של בנו השתפר - נאמר להם במשרד הבריאות שהוא יכול לצאת מבידוד.

וכך העניין נמשך עד למוצאי השבת האחרונה, אז שוב חש הבן ברע, ובהמלצת הרופא הוא עבר בדיקת קורונה, וכאמור אמש בשעות הערב אכן הגיעה התשובה החיובית: הבן חולה בקורונה.

כאמור, בשל הדברים שכתב האב, החלו בקרעטשניף-קרית גת בבדיקת מצלמות האבטחה על מנת לאתר את האנשים ששהו בקרבת החולה, כדי לעדכן אותם שעליהם להיכנס לבידוד.

יצוין, כי האדמו"ר שהה אף הוא בבית המדרש, אך המרחק בינו לבין נשא הנגיף היה גדול, ולכן בשלב זה הוא אינו נכנס לבידוד.

בתוך כך, מבית החולים אסף הרופא (שמיר) נמסר לפני שעה קלה: "חולת קורונה, מספר 292 - בת 22 מכפר חב"ד - הגיעה אלינו לפני זמן קצר. מצבה טוב".

האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת (צילום: מוטי רוטמן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר