התפשטות הנגיף

בהלה בטלז סטון: עוד שני חולי קורונה ביישוב

הבהלה ביישוב החרדי: עלה ל-16 מספר החולים בנגיף הקורונה בקרית יערים, לאחר שהערב הגיעו תשובות חיוביות לעוד שני נשאים של הוירוס • האם יטילו עליהם סגר? (חרדים)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מספר הנשאים של נגיף הקורונה עלה הערב (שלישי) ל-337, ול'כיכר השבת' נודע כי בין החולים, עוד שני תושבי היישוב החרדי קרית יערים - טלז סטון.

ביישוב החרדי מתגבר הערב החשש מפני אפשרות שיטילו עליהם סגר מקומי, לאחר שבסך הכל, מספר החולים ביישוב עומד על 16.

אתמול כבר נערכו דיונים על ידי משרד הבריאות, יחד עם פיקוד העורף והמועצה המקומית האם להכניס את היישוב כולו לסגר, אך בינתיים הוחלט להימנע מצעד דרסטי זה.

מדוברות המועצה נמסר אתמול כי "לאחר מכלול הנתונים שעלו, הוחלט שאין שינוי בהוראות שניתנו עד היום ממשרד הבריאות, שאלו שהיו בקרבת החולים יכנסו לבידוד".

"בשלב זה הוחלט", כאמור, "שאין סיבה להטיל סגר על קרית יערים יותר משאר ערי הארץ, המועצה ומשרד הבריאות ימשיכו לקיים דיונים כל העת בהתאם להתפתחויות".

החולה השמינית בקורונה מהישוב החרדי טלז סטון, היא אישה בת 35 שזמן קצר אחרי שילדה את בנה בבית החולים התברר כי נדבקה בנגיף, ובשל כך הופרדה ממנו מיד.

בראיון שהעניקה הבוקר לגלי צה"ל סיפרה: "ברגע שהתינוק נולד, ראיתי אותו כמה שניות, הספקתי לקחת שתי תמונות ולקחו אותו ממני מיד החוצה. אפס מגע! מאז הוא נמצא בפגיה ומטופל באופן צמוד. הפחד היה שמכמה שניות שהוא היה איתי, הוא נדבק מהאוויר, אבל ברוך השם זה לא קרה".

"רק תתנו לי להחזיק אותו, אני מקווה שיימצא לזה פתרון", סיימה רוני, האמא, בתחינה, לאור העובדה שגם את הזמן הקרוב היא ותינוקה צפויים להעביר בנפרד, במסגרת הבידוד הכפוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר