קורונה בחג הפורים

המשגיח ותלמידיו נכנסו לבידוד; ישיבת 'באר יעקב' - נסגרה

לאחר שנודע כי אברך מ'פוריה' נדבק בקורונה, משגיח ישיבת 'באר יעקב' ו-10 מתלמידיו ששהו איתו בסעודת פורים ב'וגשל', נאלצו להיכנס לבידוד, ובעקבות כך ישיבת באר יעקב - נסגרה (חרדים, ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
המשגיח, הרב אריה שפירא (צילום: ללא קרדיט)

האברך משכונת פוריה בטבריה, שאמש (שלישי) התגלה כחולה 'קורונה', שהה בפורים בבני ברק, לצדו של משגיח ישיבת 'באר יעקב', הגה"צ רבי אריה שפירא ועשרה מתלמידיו, ובעקבות כך, הישיבה נסגרה.

חולה ה'קורונה' מפוריה, חזר מבודפשט שבהונגריה, מספר ימים לפני פורים ושם ככל הנראה הוא נדבק בנגיף המסוכן, כאשר רק אתמול הגיעו התוצאות שאישרו שאכן הוא חולה - אחרי מספר ימים בהם המתין ממושכות לתוצאות בדיקותיו במד"א.

משגיח הישיבה שהה בסעודת הפורים ב'אולמי וגשל' בבני ברק, בסעודתו של חמיו, הרב שלמה אברמצ'יק, בה השתתף גם חולה ה'קורונה', שמקורב למשפחה.

לאחר שאתמול התגלה כי כל מי ששהה בקרבתו עליו להיכנס לבידוד, הרב שפירא נאלץ להודיע לעשרה מתלמידיו שהיו שם בסעודה, כי גם הם מחויבים להיכנס לבידוד - עד יום שלישי הבא - ר"ח ניסן.

הלימודים השבוע בבאר יעקב, בצל ה'קורונה'.

בעקבות כך, החליט ראש ישיבת באר יעקב, הגרד"י שפירא, לא ליטול סיכונים מיותרים, והורה לתלמידיו לחזור לבתיהם; והישיבה נסגרה.

ל'כיכר השבת' נודע עוד כי ראש המועצה המקומית ניסים גוזלן, התקשר לצוות הישיבה והורה להם, כי לאחר שהתגלה על המשגיח ועשרה תלמידים, זה יהיה חילול ד' לא לסגור את הישיבה. ככל הנראה, גם דבריו של ראש המועצה עמדו לנגד עיניו של ראש הישיבה כאשר קיבל את ההחלטה לסגור את הישיבה.

הבחורים בישיבה מספרים ל'כיכר השבת' כי "סוף הזמן הזה - בצל הקורונה, היה אחד מסופי הזמן עם הכי הרבה 'שטייגען' בישיבה, בשל המצב, ולכן, היתה עצבות כאשר נודע על סגירת הישיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר