הנגיף מתפשט

אלי ביר למתנדבי איחוד הצלה: כנראה נדבקתי בקורונה

נשיא איחוד הצלה נפגש עם עם חולה במיאמי וחש ברע. בהמשך עבר בדיקות, ולפי מכתב ששיגר למתנדבי ארגונו, הוא ככל הנראה נדבק בנגיף הקורונה בשל המגע עם אותו אדם (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך יוטיוב)

נשיא איחוד הצלה, שיגר הערב (רביעי) הודעה למתנדבי הארגון בו עדכן אותם כי ככל הנראה הוא נדבק בנגיף הקורונה.

"מתנדבי איחוד הצלה וחברים יקרים. לפני כשבוע בעיצומו של מסע למען הארגון במיאמי פלורידה הגעתי לבית הכנסת לשמוע מגילת אסתר, לאחר התפילה אמרתי שלום לאדם מקסים שאני מיודד איתו שנים רבות והמשכתי בדרכי.

"שלשה ימים לאחר מכן התחלתי להרגיש שיש לי חום - מיד הלכתי לבידוד עצמי. באותו יום דווח לי שהאדם איתו נפגשתי אובחן כחולה במחלת הקורונה.

"שלשום בלילה התעוררתי ב 2 בלילה עם קוצר נשימה חריף ולאחר התייעצות עם רופא בכיר הוא שלח אותי מייד לבית החולים של האוניברסיטה של מיאמי.

"לאחר בדיקות מקיפות וצילום חזה גילו שיש לי דלקת ריאות חריפה, עקב המצב עלה גם חשד לקורונה ובמיידית אישפזו אותי במחלקה לטיפול נמרץ.

"אני מקבל טיפול מסור ביותר באחד מבתי החולים הטובים בארה"ב וממתין לתוצאות הרשמיות אבל לצערי אני מודע לזה שככל הנראה נדבקתי בקורונה.

"כרגע אני עדיין עם חום שיורד עם תרופות ,עדיין עם קוצר נשימה אבל ב"ה המדדים טובים.

"אני חזק כי אני יודע שיש לי משפחה מדהימה שאוהבת אותי. יש לנו באיחוד הצלה משפחה ענקית ואני יודע כמה זקוקים לי בריא ושלם. ויש לי חברים מדהימים בישראל ובעולם שמתפללים ודואגים לי.

"לידיעת כל החברים אני מבקש סליחה אם לא אענה לטלפונים או הודעות אבל יותר מאוחר כשאבריא אקרא אותם.

"אני קורא בקריאה אישית לכל 6000 המתנדבים היקרים שלנו בישראל, העובדים ובעלי התפקידים אנא, שמרו על עצמכם ושמרו על ההוראות המיוחדות שקיבלתם מהארגון לגבי ההתנהגות בימים טרופים אלו.

"אוהב ומודה לכולכם על האהבה והתפילות. אלי ביר (אליעזר יהודה בן חיה), נשיא ומייסד איחוד הצלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר