באולפן החדש

נגיף ה'קורונה' מתפשט מהר: 'סוגרים שבוע' במשדר מיוחד

הרב הראשי על החובה לדווח למשטרה; שר הדתות וקנין על ההגבלות במקוואות ובהלוויות; ראש אגף המגפות מזהיר; יצחק רביץ על היישוב שהפך לבירת הנגיף, מנכ"ל 'איחוד הצלה' ויועצו של ליצמן (TV)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך )

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

אורחים באולפן

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, נשיא בית הדין הגדול, עונה לשאלות הלכתיות אקטואליות בראיון מיוחד באולפן: האם מותר להלשין על מי שמפר את כללי משרד הבריאות ויוצא מבידוד? יש לדווח על כולל שלא שומרים בו על הכללים? האם לסגור את בתי הכנסת? ועוד.

השר לשירותי דת יצחק וקנין, על השפעת נגיף הקורונה על שירותי הדת בישראל: המקוואות, הכשרות וההלוויות. וגם: כיצד יקיימו הלוויה של חולי קורונה - אם חלילה ימות אחד מהם.

ד"ר בועז לב, ראש אגף המגפות במשרד הבריאות, בפאנל משותף עם יעקב איזק, יועצו של שר הבריאות יעקב ליצמן, על הסגר שהמשרד מבקש להטיל על מדינת ישראל, חוסר המודעות בציבור החרדי והשפעת הנגיף על חלוקות ה'קמחא דפסחא' במגזר.

ראש מועצת קריית יערים-טלז סטון, יצחק רביץ, על היישוב שהפך ל'בירת הקורונה בישראל', האם היה ניתן למנוע את המגפה במקום וכיצד מסיבת פורים אחת הובילה לעשרות נדבקים.

אלי פולק, מנכ"ל 'איחוד הצלה', במתקפה חריפה נגד משרד הבריאות שלדבריו לא משתמש בכוח של אלפי המתנדבים של הארגון מסיביות אישיות בלבד.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר