'ימי קורונה'

יום שישי בצל הנגיף: חלות לשבת בשקית ובית הכנסת סגור

בתי הכנסת שבונים סככה לתפילות הציבור בחוץ, ראש המועצה ששומר על כללי משרד הבריאות, קבר שמואל הנביא שסגור לציבור והחלות לשבת שעטופים בשקית כדי למנוע מגע מיותר • צפו בתכנית הרשת 'ימי קורונה' בהגשת השדרן והמנחה אברהם רפאל (מעניין)

(עיצוב גרפיקה: דבורה נוסבכר; מוזיקה: YouTube studio)

ימים מורכבים עוברים על עם ישראל. בחוץ שורר הלא-נודע: בכל שעה מתקבלת ידיעה על אדם נוסף שנדבק בנגיף או משפחה נוספת שנכנסת לבידוד.

הילדים ללא לימודים יושבים בבית חסרי מעש, המבוגרים חלקם ללא עבודה - מנסים לתמרן בין התנהגות אחראית בשמירה על כללי הבריאות לבין הצורך למלא את השעות שהתפנו להם באחת.

"כיכר השבת" יוצא בתכנית רשת חדשה לאור המצב: 'ימי קורונה'. השדרן והמנחה אברהם רפאל משתף את הגולשים דרך מצלמת עדשתו בפלאפון - כיצד נראים חיינו בימים אלו.

בבוקר הוא מתעד את שגרת או אי-שגרת הבוקר, בצהריים הוא מצלם את הקפיצה לסופר לקניית מוצרי יסוד או יציאה חיונית אחרת, ובערב הוא מראה לנו כיצד הימים האלה, ימי הקורונה, משפיעים על יומו של כל אדם.

רשמיות וארשת פנים כבדה או עצובה - לא תראו כאן, את זה יש בשפע בשלל הראיונות והכותרות הפזורות באתר זה ובכל כלי התקשורת.

כאן תקבלו כעת מה שכל יהודי העובר את 'ימי הקורונה' צריך: שמחה, מצב רוח ואופטימיות. כי רק ככה נוכל לעבור את התקופה המורכבת הזו, בתקווה לימים טובים יותר שיבואו עלינו.

צפו בתכנית הייחודית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר