חתונת קורונה

עם הרמקול המשטרתי: התושבים שימחו את החתן והכלה

תושבי רמב"ש ג' התבקשו לצאת בערב שבת לרחוב ולצפור מהרכבים לחתן וכלה שהתחתנו. משטרה שהגיעה למקום הציעה את הרמקול כדי לנגן שירי חתונה. התושבים: "עם ישראל בתפארתו" (חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: איציק ניר)

בשעה שכל החתנים והכלות נאלצים לקיים את חתונתם במתכונת מצומצמת ללא המשפחה המורחבת והחברים הרבים לאור הנחיות משרד הבריאות בשל נגיף הקורונה, שיטות יצירתיות לקיום חתונה לפי הכללים המותרים - צצים בכל מקום.

ברמת בית שמש ג', התקיימה בערב שבת חתונה מצומצמת לחתן וכלה באחד מהבתים בשכונה. במהלך החתונה, יצאו החתן והכלה למרפסת כשתושבים רבים יצאו לרחוב להריע ולשמוח איתם ביום חתונתם.

מחזה יוצא דופן נראה כאשר ניידת משטרה שהגיעה למקום בכדי לבדוק שהחתונה אכן נערכת לפי ההנחיות, הציעה אחת השוטרות לתושבים במקום את הרמקול המשטרתי שמותקן בניידת לצורך איחולי מזל טוב ושירי חתונה לחתן וכלה.

ואכן, דני פלדהיים, אחד התושבים שהגיע לשמחם, תפס בידו את המיקרופון כשהוא מאחל בקול מזל טוב לזוג המאושר.

בשיחה עם "כיכר השבת", תיאר פלדהיים את אשר התרחש: "חבר הפיץ בקבוצה", מספר דני, "שיש חתונה היום ברמבש ג' שנבוא כולנו לצפור עם הרכבים. אמרתי לעצמי שזו הזדמנות להיות שותף במעשה חסד כזה גדול. ואכן הגעתי למקום והחלנו לצפור. היה שמח, ובירכנו את החתן והכלה".

"לפתע הגיעה המשטרה", מתאר פלדהיים ל"כיכר השבת". "אך במקום להציק, היא באה והחלה לשתף פעולה. השוטרת יוצאת ואומרת מהניידת ואומרת לנו: בואו, תברכו את החתן והכלה עם הרמקול המשטרתי. תפסנו את ההזדמנות ועשינו מזה משהו שמח.

"הקב"ה זיכה אותנו לקיים את האימרה של חז"ל: "כל המשמח חתן וכלה כאילו בנה אחת מחורבות ירושלים". מכל הדבר הזה יוצאים גם דברים טובים, והנה - עם ישראל בתפארתו" מסיים בהתרגשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר