ההדחה מהוועדה

כשרזי ברקאי ורינו צרור שיבחו את ח"כ משה גפני • האזינו

לאחר הבגידה של הח"כים הערבים ביו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, שני השדרנים הבכירים ב'גלי צה"ל', רזי ברקאי ורינו צרור, פתחו את תוכניתם בשבחים לח"כ גפני • האזינו (ברנז'ה)

(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90; ההקלטה באדיבות 'גלי צה"ל')

לאחר הבגידה של הח"כים הערבים ביו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, כשנתנו יד הלילה (שלישי) להדחתו מראשות ועדת הכספים לטובת ח"כ עודד פורר, איש 'ישראל ביתנו', מפלגתו של איווט ליברמן, שהסית רבות נגד הערבים, מצאו לנכון שני עיתונאים בכירים, לפרגן ולשבח את פעילותו של גפני.

היו אלה שני השדרנים הבכירים של 'גלי צה"ל', רזי ברקאי ורינו צרור, שבפתח תוכניתם הבוקר, היללו את פועלו של גפני במהלך כהונתו כיו"ר ועדת הכספים.

רזי ברקאי: "אני חושב על המינויים החדשים וצר לי על מינוי אחד שנזרק הביתה. משה גפני, יו"ר ועדת הכספים במשך שנים ארוכות, אחד האנשים היותר מוערכים בכנסת, היותר עניינים, עם שיתוף פעולה באמת מקיר לקיר, נאלץ לפנות את מושבו כיו"ר ועדת הכספים, בגלל הסכמים בין ישראל ביתנו ובין כחול לבן".

רינו צרור: "אני רק רוצה להוסיף פה עוד מילה אחת, גם עם יכולת נהדרת לטפל במי שאף אחד אחר לא מטפל, כולל בכנסת ישראל, ולעצור תקציבים גדולים מאוד עד שמשהו ייפתר, אם זה במגדל העמק או בירושלים או בכל מקום אחר.

"מהבחינה הזאת חבל, ואנחנו נורא מקווים שח"כ פורר ידע לנהוג לפחות כמוהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר