בהלת ה'קורונה'

סמוטריץ' מבהיר: התחבורה הציבורית - רק תצומצם

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מבהיר כי לאחר דיון מעמיק ויסודי בממשלה הוחלט לקבל את עמדתו שלא לבטל לחלוטין את התחבורה הציבורית אלא רק לצמצם את פעילותה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)

הממשלה החליטה בינתיים שלא לעצור לחלוטין את התחבורה הציבורית וזאת כדי לאפשר לאלו שעדיין עובדים להגיע למקום עבודתם, בכך התקבלה עמדתו של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' שביקש מהציבור להשתמש כמה שפחות בתחבור כדי למזער ככל הניתן את סכנת ההידבקות תוך שמירה על השירות למי שחייב להשתמש בו.

השר סמוטריץ' מסר הבוקר: "אני שמח שהשכל הישר ניצח. כל עוד יש חלקים במשק שממשיכים לעבוד, בין אם מדובר במגזר כלכלי ובין אם בשירותים חברתיים, נדרש לספק שירותי תחבורה ציבורית. לא ניתן לקבוע כי אנשים ימשיכו לעבוד אך לא לאפשר להם להגיע למקום העבודה".

אכיפת התקנות (צילום: דוברות המשטרה)

"התחבורה הציבורית תצומצם למינימום ההכרחי ואני קורא לציבור שלא להשתמש בה אלא אם אין שום ברירה אחרת, ורק למטרות שלשמן קיים היתר יציאה מהבית בהתאם לתקנות החדשות", אמר.

עוד הוסיף השר סמוטריץ': "במידה ויוחלט בהמשך על סגירת המשק ניתן יהיה לסגור את התחבורה הציבורית רק לאחר שיוסדרו חלופות הן לעובדים חיוניים, הן לשירותים חברתיים בסיסיים, והן לצורך של האוכלוסיות החלשות להצטיידות במצרכי מזון ומוצרי יסוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר