בגלל הנשיא?

חוזרים למו"מ על ממשלת חירום: ביבי וגנץ שוחחו

לאחר הקריאה של נשיא המדינה לנתניה וגנץ, על הקמת ממשלת חירום, השניים שוחחו וסיכמו, כי צוותי המשא ומתן יחזרו לשולחן הדיונים, ויבחנו ברצינות הקמת ממשלה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשיחה טלפוני שקיימו בשעה האחרונה (רביעי), ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ, הם סיכמו לחזור למשא ומתן בנוגע להקמת ממשלת חירום.

לאחר הקריאה הערב של נשיא המדינה ראובן ריבלין לפעול לממשלת חירום, ולאחר ההחמרה הרצינית בהתפשטות הנגיף המסוכן בישראל, גנץ ונתניהו שוחחו בטלפון.

בשיחה הגיעו השניים להסכמה, כי צוות המו"מ שהוקם כדי לדבר על ממשלת חירום לאומית בצל הנגיף, יחזור לשולחן המשא ומתן, כדי לנסות ולהקים את הממשלה המדוברת.

מוקדם יותר הערב, קרא נשיא המדינה ראובן ריבלין לנתניהו וגנץ לפעול להקמת ממשלה בזמן המיידי: "מצאו את הדרך להציג הנהגה משותפת, הנהגה אחראית, לחברה הישראלית הנמצאת בשעת משבר".

"שימו לנגד עיניכם", אמר ריבלין, "את המגיפה הנוראית המכה בנו, הגובה מאתנו קורבנות יקרים ופוגעת אנושות בכלכלת ישראל, ובבתים רבים כל כך הנאבקים על הישרדותם הכלכלית. אני יודע כמה קצר המרחק ביניכם".

"על כל אחד מהצדדים להבין את הקווים האדומים של האחר ולהתגמש מולם בהבנה שאין לנו, פשוט אין לנו דרך אחרת. שלבו כוחות למען העם בישראל. אם לא עכשיו - אימתי?".

"אזרחי ישראל, נער הייתי וגם זקנתי. כילד חוותי על בשרי את המצור על ירושלים. ידענו כעם וכאומה רגעי מבחן קיומיים, וקשים ביותר - ויכולנו להם. אין בליבי ספק כי גם היום, אם נדבַּק באחריות הציבורית והאישית ובערבות ההדדית בינינו נוכל לקושי. אנחנו נתגבר ונצא מחוזקים. שמרו על עצמכם ועל הסובבים אתכם. היו ברוכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר