בהלה ביישוב החרדי

בחור נדבק בישיבה; 10 תושבים חלו בקורונה

מספר החולים ביישוב החרדי מיצד שבגוש עציון, ממשיך לטפס. בחור הלומד בישיבת מקור חיים, הסתובב בפורים ביישוב, ובא במגע עם רבים - שנדבקו אף הם בנגיף (חדשות)

(צילום: Gershon Elinson/Flash90)

ראש ישיבת מקור חיים, הרב דוב זינגר, נדבק בנגיף הקורונה במהלך ביקורו בארצות הברית. בהמשך התברר כי בישיבה יש מספר חולים נוספים בנגיף הקורונה.

אחד הבחורים, המתגורר ביישוב החרדי 'מיצד' שבגוש עציון, שהה בימי הפורים בביתו, והסתובב ברחובות היישוב - תוך שהוא מגיע במגע, מחבק ורוקד, עם אנשים נוספים.

לאחר שהתברר כי אותו בחור היה אף הוא נשא של הנגיף, נכנסו כמה מתושבי היישוב לבידוד, תוך שמספר החולים ביישוב הקטן, שכעת נמצא בתנופת בנייה והתרחבות, ממשיך לטפס.

תיעוד בלעדי: גורל הגר"א על נגיף הקורונה

נכון לעכשיו, יש כבר עשרה חולים מאומתים, שמונה מהם בני משפחה אחת. ביישוב סבורים כי יש עוד מספר חולים, שטרם קיבלו את התשובות מהבדיקות שערכו להם.

יודגש כי את ההנחיה להיכנס לבידוד, קיבל אותו בחור מישיבת מקור חיים רק אחרי פורים, כך שהוא לא ידע כי הוא מדביק את אביו, וכתוצאה מכך, גם אנשים נוספים.

ביישוב הקימו צוות מיוחד שמנהל את המצב מול משרד הבריאות והרשויות הנוספות, ולמרות אחוז החולים הגבוה, הם אופטימיים. "אנחנו חזקים ביחד. בעז"ה נתמודד - וננצח את הנגיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר