בצל משבר הקורונה

קריספל: אנשי החברא קדישא סופגים איומים ואלימות

הוא היה פוליטיקאי מקומי עד שפרש לטובת תפקידו כמנכ"ל מועצת בתי העלמין בי-ם, לא חלפה תקופה ארוכה והוא מתמודד עם משבר הקורונה • צוריאל קריספל בראיון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

עד לפני כמה חודשים הוא היה פוליטיקאי עד שפרש לטובת תפקידו כמנכ"ל מועצת בתי העלמין בירושלים, לא חלפה תקופה ארוכה והוא מתמודד עם משבר הקורונה. צוריאל קריספל בראיון באולפן 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

במהלך הראיון סיפר קריספל על האיומים והאלימות שסופגים אנשי החברא קדישא, בשל המגבלות וההוראות של משרד הבריאות והמועצה לביטחון לאומי, בכיד למנוע את המשך התפשטות הקרונה.

באשר לסדר הטהרה של נספי הקורונה, סיפר קריספל: "ברגע שמגיע הנפטר באמבולנס, הצוות מתמגן בניילון עמיד במים על מנת שלא יקרה מצב שנוזלים מעצם פעולת הטהרה חודרים פנימה, ובמסירות בלתי רגילה מכניסים את הנפטר דרך כניסה נפרדת לחדר טהרה נפרד משאר החדרים, ובפיקוח של מפקח מטעם משרד הבריאות מורידים את הכיסוי מעל הנפטר ומבצעים את הטהרה.

"לאחר מכן המקום עובר חיטוי קפדני של כל החדר מכף רגל ועד ראש עם חומרים חזקים, כולל חיטוי של האמבולנס שהביא את הנפטר, ולאחר מכן הנפטר מוכנס ל 2 כיסויים אטומים, ולאחר מכן מקיימים טקס הלוויה בהשתתפות אנשי החברא קדישא".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר