במיוחד לגולשי 'כיכר'

צפו במחזמר הרוק המלא: "אבידת בת מלך"

הזמר והיוצר גדי פיינגולד מגיש מסע מוזיקלי מיוחד דרך סיפורו רבי נחמן מברסלב "מעשה מבת מלך". בשל ימי ה'קורונה' קבלו 50 דקות של המופע המלא עם מיטב הנגנים (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יוסי לולוי. צילום מופע ועריכה: אלעד בן דוד)

הזמר והיוצר גדי פיינגולד, מגיש את "אבדת בת מלך", אלבום ומופע אישי המבוססים על סיפורו הידוע של רבי נחמן מברסלב. את האלבום קדם המופע הנושא את אותו שם, אותו ביימה אלמה דישי, בו חושף גדי צדדים חדשים אצלו הנוגעים בתיאטרליות. גדי והנגנים שלו הופכים לדמויות בסיפור אותו המגישים באמצעות שירי האלבום החדש.

האלבום, בו משתתפים שולי רנד, רמי קלינשטיין, שאנן סטריט ורון נשר, תוכנן לצאת בראש חודש ניסן לכבוד יום הולדתו של רבי נחמן. גם תוכננה הופעה גדולה בהשתתפות הזמרים האורחים לרגל צאת האלבום. אבל כידוע, תוכניות רבות השתנו בשבועיים האחרונים.

לצפייה בראיון של גדי פיינגולד בתכנית 'המבקר'

גדי: ״הציעו לי להמתין עם יציאת האלבום, שזה לא זמן מתאים לכך. אבל אני חושב שזה מתאים מאוד לרוח הסיפור להמשיך למרות הכל. כמו שהשני למלכות לא מתייאש ולא נשבר אפילו שכל העולם אומר לו שמה שהוא מבקש לא קיים. הוא יודע שישנו בוודאי. אז הדברים לא הלכו כמו שתכננתי אבל כנראה שזה היה התכנון לכתחילה של ה׳, שהאלבום יצא דווקא עכשיו. וגם את המופע קיימנו. אמנם באולם ריק. אבל צילמנו אותו ואנחנו מגישים אותו כאן שאנשים בבית יוכלו לראות וליהנות".

את האלבום ״אבדת בת מלך״ ניתן לשמוע במלואו בכל הפלטפורמות: פייסבוק, יוטיוב, ספוטיפיי, אפל מיוזיק. וגם אפשר להזמין אותו דרך ״דברי שיר.״ לאלבום מתלווים שלושה קליפים מושקעים של אנימציה, הראשון שבהם ״כלוב של זהב״ יצא לפני כחודש, ואתר רשמי של הפרויקט בו ניתן לשמוע את השירים והקליפים, וגם לקרוא פירושים על הסיפור עם הרב ארז משה דורון ואחרים ובלוג אישי של גדי.

גדי פיינגולד, מוזיקאי מוערך, העומד מאחורי הפקות ושיתופי פעולה עם אמנים רבים מן השורה הראשונה, החל את דרכו האמנותית כאיש להקת "הג'יגלס" המיתולוגית. בהמשך למד בבית ספר ״רימון״ והקים את אולפני פלוטו, שהפך לאולפן ההקלטות הגדול בארץ, הכולל גם בית הספר לסאונד והפקה. את אלבום הבכורה שלו הוא הוציא ב2016 ובו שיתף פעולה עם אביתר בנאי בשיר "לא תיפול רוחי" אשר זכה להערכה רבה.

צפו במופע המלא, באיכות גבוהה, במיוחד עבור גולשי 'כיכר השבת' בימי הקורונה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר