צפו

מרגש: הילדים המיוחדים התפללו על אלי ביר

רבים מתפללים לרפואת נשיא ומייסד ארגון איחוד הצלה. בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת', ניתן לראות קבוצה של ילדים מיוחדים, אומרים תהילים לרפואתו של אלי ביר (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בבית החולים בארה"ב, מאושפז במצב קשה מייסד ונשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. רבים ממוקיריו של ביר בישראל, בהם אלפי מתנדבי 'איחוד הצלה' נושאים בימים אלו תפילה לרפואתו השלמה.

בעיר מודיעין עילית התקיימה תפילה ייחודית לרפואתו, כאשר ילדים מיוחדים ובעלי מוגבלויות ערכו בסיוע מתנדבים תפילה לרפואתו השלמה של אליעזר יהודה בן חיה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תיעוד מהתפילה המרגשת הועבר לרעייתו של ביר, שהתרגשה ואמרה שהיא בטוחה כי תפילה של ילדים טהורים תבקע את שערי השמים ותביא מזור לבעלה.

יש לציין, כי לאור החלטת משרדי הבריאות והחינוך להפסיק את הלימודים גם במסגרות החינוך המיוחד, הורים רבים במגזר החרדי ובמגזר הכללי מתקשים בימים אלו להתמודד עם האתגר העצום שיש בכך שהילדים הללו שוהים בלי מסגרת חינוכית מסודרת.

ועדת החינוך של הכנסת דנה בשבוע האחרון בנושא ובדיון נשמעה הקריאה להחריג את החינוך המיוחד מההחלטה הגורפת על ביטול הלימודים.

עמותת 'נותנים' מפעילה בהתאם להוראות הגורמים המוסמכים מועדוניות ברחבי העיר מודיעין עילית, כאשר בכל מועדוניות שוהים לא יותר מחמישה ילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר