מהלימון - לימונדה

כך תגדילו הכנסות ותתרמו לקהילה בזכות הקורונה

פיתוח מיוחד לימים בהם אנשים לא יוצאים מהבית וזקוקים יותר לשירות משלוחים, מאפשר מצד אחד הוזלה משמעותית של מחיריהם, לצד תוספת הכנסה למעוניינים לעבוד בתחום (קורונה)

(צילום: שאטרסטוק)

חברת Bambizz.com פיתחה לאחרונה פלטפורמה חברתית למשלוחים במחירים זולים במיוחד - פלטפורמה ההופכת לרלוונטית מאוד בימים אלו, ימי הקורונה.

בחברה זיהו את הצורך העצום במשלוחים זולים מאוד, ומהצד השני בהכנסה קלה לכל מי שרוצה להוסיף הכנסה ללא מאמץ, הפלטפורמה מייצרת הזדמנות להיות שליח אף למי שאינו שליח במקצועו, ועקב כך מאפשרת לשולחים ליהנות ממחירים מעולים למשלוחים.

בתקופת מחלת הקורונה, הביקוש למשלוחים נמצא בשיא כל הזמנים, אך מנגד - חברות השילוח הרבות לא מצליחות לעמוד בעומס, והמחירים בהתאם.

מעבר לכך, אם נוסיף את העובדה שאנו בערב פסח ולכל בית ישראל יש מה לחדש, להזמין, ולקנות לצרכי החג, וחלק גדול מהצרכים צריך להתבצע בשליחות, לא פלא שאין מספיק שליחים בחברות השילוח לכזה ביקוש.

נקודה נוספת שב Bambizz.com זיהו פוטנציאל היא - החנויות הרבות שרוצות לשלוח את ההזמנות שלהם על ידי שליחים ואין להם פתרון יעיל וזול, היות והם בעצמם עד לפני מחלת הקורונה לא השתמשו במשלוחים בהיקף רחב כזה.

אז איך הם הפכו את הטכנולוגיה הקיימת שלהם ללימונדה? (בחינם).

הפיתוח העסקי של החברה התמקד בשבועות אלו בפיצ'ר חדש שהוא גולת הכותרת של השירותים בחינם שהחברה מספקת, "קמפיין התנדבות קורונה" הקמפיין נותן לכל אדם בסיכון לבקש עזרה, ולכל אזרח מתאים להתנדב ולעזור לו.

כך יוצא לפעמים שאדם שרוצה להתנדב שגר בבניין מסוים לא יודע שממש בבניין מולו מתגורר אדם מקבוצת הסיכון הזקוק למוצר בסיסי, וכך בכמה דקות הוא מסייע לו ומציל את חיו.

החברה לא גובה שום עמלה על אף אחד מהשירותים שהיא מציעה, כך יוצא שהשירות עוד משתלם יותר בתקופה זו.

נראה כי בזמן שלצערנו ישנם חברות שקורסות ואין להם מענה למחלת הקורונה שהשביתה את הפעילות שלהם ישנם חברות שמשקיעות דווקא בעת זאת לפיתוח עסקי נוסף ולחשיבה מחודשת על ההזדמנויות החדשות שהשוק מייצר, גם בתנאים קשים של מחלת הקורונה, התרומה לקהילה על ידי גיוס הטכנולוגיה הקיימת של החברה מראים כי אפשר גם אפשר להוציא לימונדה ואף לחלקה לכלל האוכלוסייה ובחינם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר