נלחמים בקורונה!

הגר"ד לאו: "נזכה שתפסח מעלינו המגיפה"

הרב הראשי לישראל בסרטון ברכה מיוחד למיזם סיום הש"ס של אתר 'כיכר השבת' ורשת הכוללים 'עיתים': "כל אחד מצטרף לרעהו - כדי שנזכה, ללמוד יחד, ש"ס שלם" (חרדים)

(צילום: ללא)

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, משבח את היוזמה להתאגד לסיום הש"ס כולו ביום אחד, כשמירה על עם ישראל בימים קשים אלו, של התפשטות נגיף הקורונה, המפילה חללים רבים בארץ ובעולם.

מדובר ביוזמה משותפת של האתר החרדי הגדול בעולם, 'כיכר השבת', יחד עם רשת הכוללים 'עיתים'. הלימוד, איש איש בביתו, והצפייה המשותפת במעמד הסיום המרגש, יהיה ביום ראשון, י"ח ניסן, ג' דחול המועד פסח.

בדברי הברכה אמר הגר"ד לאו: "בזכות התורה, למדנו והזכרנו כולנו שאכן הקב"ה מציל את כל העולם, מציל את בניו ושומר את השושנה הזאת, שושנה ושמה עם ישראל".

"יש לנו כרגע מצב לא פשוט בעולם, ועם ישראל עם רבים שאכן אנו מתפללים לרפואתם. בזכות התורה ובזכות הש"ס, מתאגדים ונאספים יהודים, ולומדים כל אחד דף נוסף, וכל אחד מצטרף לרעהו כדי שנזכה כולנו ללמוד יחד ש"ס שלם - ולראות את בורא עולם מרפא ושומר על עמו, ומזכה אותנו שתפסח עלינו המגיפה".

את דבריו המיוחדים סיים הרב הראשי בברכת "ונראה אך טוב לכל בית ישראל".

הצטרפו גם אתם למאבק הרוחני בקורונה>>>

במסגרת המיזם הייחודי, ניתן להשתתף על ידי רכישת לימוד דף או מספר דפי גמרא. כמו כן, אם אתם לא יכולים ללמוד בעצמכם, ניתן לרכוש זכות לימוד דף גמרא, ואנו נמנה שליח שילמד את הדף להצלחתכם, לרפואת יקיריכם, לע"נ או לכל צורך שתרצו.

אז איך משתתפים? לוחצים כאן, בוחרים את מספר הדפים שברצונכם ללמוד, מתיישבים באותה שעה, יחד שבטי ישראל, לשעות לימוד - וצופים יחדיו בסיום המרגש.

להרשמה, לחצו כאן>>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר