למדו לקח

השר ארדן מרוצה; כך מנעה המשטרה עוד לוויה המונית בבני ברק

כוחות משטרה מתוגברים פשטו על רחוב נועם אלימלך, שעה קלה לפני הלוית הרבנית פרידמן ע"ה, ומנעו את השתתפותם של יותר מניין מלווים; השר לבט"פ הביע סיפוק. תיעוד (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בניסן תש"פ | 01.04.20
(צילום: באדיבות המצלם)

הבוקר (רביעי) נפטרה בבני ברק הרבנית עליזה פרידמן ע"ה, בת 80, אשת הגאון רבי צבי פרידמן, מבכיר רבני 'הפלג הירושלמי'.

מסע הלוויה יצא מביתה ברחוב נועם אלימלך 12 בבני ברק בהשתתפות כמות מצומצמת של אנשים, לאור המצב. בתוך דקות יצאו כולם לכיוון בית העלמין סגולה כאשר המשפחה נסעה באוטובוס והמיטה באמבולנס.

בטרם יצא מסע הלוויה לדרכו פורסמו מספר הודעות, הראשונה הודיעה על צאת מסע הלוויה בשעה 10:00 ובהודעה אחרת נאמר כי הגר"צ ביקש שלא יגיעו להלוויה, בעקובת כך עלה החשש כי שוב בני ברק תראה התאספות של המונים שיבקשו להשתתף בהלוויה, בניגוד להנחיות.

שעה קלה לפני הלוויה הגיעו למקום קצינים יחד עם כוחות מתוגברים, תוך שהם שומרים על הסדר שלא יתקרבו יותר ממניין אנשים בסמוך למיטה.

הצעד ננקט לאחר הביקורת החריפה שנשמעה כלפי המשטרה שלא מנעה במוצאי שבת את הלוויה ההמונית של 'הפלג', ברחובות בני ברק, אחר מיטתו של הגאון רבי צבי שינקר זצ"ל, ראש ישיבת "בית דוד".

בנאום שהשר לביטחון פנים גלעד ארדן נשא במליאת הכנסת לפני שעה קלה, הוא הביע סיפוק: "בשעה זו מתקיימת הלוויה של רבנית מהפלג הירושלמי, אני שמח לומר שזה קורה בדיוק לפני ההנחיות. זו לוויה שבימים כתיקונם הייתה מוציאה לרחוב אלפים".

"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר