מינוי חדש

מני גירא שוורץ יסביר לחרדים על הקורונה

העיתונאי הפך ליועץ הסברה במגזר החרדי למטה החרדי במשרד הבריאות, כדי להסביר לחרדים עד כמה חשוב להקפיד על ההנחיות למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

איש התקשורת החרדי, מני גירא שוורץ, מונה ליועץ מיוחד למשרד הבריאות, שיסביר לציבור החרדי על סכנת הקורונה ועל חשיבות ההקפדה על ההגבלות המחמירות למניעת המשך התפשטות הנגיף.

בתקופה האחרונה, היה מני גירא מראשי המתריעים, בחשבון הטוויטר שלו ובאמצעים נוספים, שזעקו על האדישות המסוכנת, שהייתה אז במגזר החרדי לנושא.

בין היתר, כדי לעורר מודעות, אף התחיל לבצע מעקב אחרי שמות של נפטרים בארה"ב, והתריע כי מצב קטסטרופלי זה עשוי להגיע גם לישראל.

הערב, עם מינויו, צייץ בטוויטר: "נוכח שעת החרום והאתגר החשוב - הצלת חיי אדם, נטלתי על עצמי משימה לסייע כיועץ הסברה במגזר החרדי למטה החרדי במשרד הבריאות, בחודש הקרוב".

"ננסה לעשות את המקסימום האפשרי כדי שכמה שיותר מאחינו, יבינו את גודל הסכנה - שאנו בעיצומה, בישראל ובכל העולם, וכיצד למנוע התפשטות נגיף הקורונה ולהציל נפשות".

גירא-שורץ, מבכירי התקשורת החרדית, החל את דרכו בתחום התקשורת, ברדיו, בהגשת ועריכת מוזיקה כבר לפני יותר מ-20 שנה - ובהמשך התקדם לתפקידים שונים בעולם התקשורת: עורך ראשי, פרשן, כתב ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר