"שבועות נוראיים"

ביממה: 928 אמריקנים מתו מנגיף הקורונה

נגיף הקורונה מכה בעוצמה בארצות הברית: במהלך היממה האחרונה מתו 928 אמריקנים לאחר שנדבקו בנגיף • נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ: "יהיו שבועות נוראיים" (חדשות, עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נגיף הקורונה מכה בעוצמה בארצות הברית: במהלך היממה האחרונה מתו 928 אמריקנים לאחר שנדבקו בנגיף. נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ התבטא: "יהיו שבועות נוראיים".

מדובר במספר המתים הגדול ביותר, ביממה אחת, שנספר עד כה בארצות הברית. עד כה, מספר המתים בארה"ב עומד על 4,745. כמו כן, ארה"ב מובילה עם מספר הנדבקים בנגיף שעומד על 210 אלף בני אדם שחלו.

במהלך מסיבת עיתונאים, בבית הלבן, התבטא נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, כי: "הולכים להיות לנו כמה שבועות נוראיים. אנחנו עומדים בפני ימים קשים. יהיו לנו כמה שבועות, החל מבעצם עכשיו, אבל במיוחד בעוד כמה ימים, שזה הולך להיות מחריד".

חבר בית המחוקקים במונסי בראיון ל'כיכר'

כזכור, בראיון ל'כיכר השבת', פנה בן ציון וידר, החבר החרדי בבית המחוקקים במונסי, לציבור בישראל: "אני מבין ומרגיש עכשיו כמו היהודים הפולנים בשואה שבאו להונגריה ובכו וצעקו 'אחיי ואחיותיי יהודים יקרים, אנשים כאן מתים, מה קורה אצלכם, מדוע אתם לא עושים כלום? תברחו!'. אז לא היו תמונות, אבל היום כולם רואים מה שקורה לא מדובר במלחמת קורונה אלא בשואת קורונה ממש".

לדבריו: "המסר שלי לציבור הוא להתפלל חזק להקב"ה, ומי שיוצא מהבית הוא רוצח ממש. אני לא מבין את האנשים שגם אם לא רואים את הנגיף בעיניים, ממשיכים לצאת.

"תדעו שמי שיוצא הוא שליח של מלאך המוות, ושהרבה יותר קל להתפלל ולהישאר בבית ימים ושבועות, מאשר לקבור את החתנים והכלות שלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר