נדבק בנגיף

לראשונה: יעקב ליצמן מחובר ל'טכנולוגיה'

לאחר שהוא ורעייתו חלו בנגיף הקורונה ונאלץ להיכנס לבידוד, טכנאים ממשרד הבריאות הגיעו לביתו של השר יעקב ליצמן בכדי להתקין במקום קו אינטרנט, דרכו ינהל את המאבק (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ליצמן ביבתו בירושלים (צילום: שלומי כהן)

לאחר שהוא ורעייתו חלו בנגיף הקורונה ונאלץ להיכנס לבידוד, טכנאים ממשרד הבריאות הגיעו הבוקר (חמישי) לביתו של השר יעקב ליצמן, בשכונת עזרת תורה בירושלים, בכדי להתקין במקום קו אינטרנט, דרכו ינהל את המאבק בנגיף הקורונה.

בלשכת ליצמן הבהירו אמר, לאחר שנודע כי השר נדבק בנגיף: "שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות", וזה בכדי להבהיר כי יצמן ימשיך לפקד על המאבק בנגיף.

כזכור, הבוקר הודיע מנכ"ל המשרד, משה בר סימן טוב, כי הוחלט שהוא ייכנס לבידוד, בשל הפגישות שקיים עם ליצמן. לדבריו: "התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם. אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע ימשך.

מנכ"ל משרד הבריאות בראיון בלעדי

"הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות".

כפי שדווח מוקדם יותר, במהלך הבוקר מתברר, מטבע הדברים, כי ליצמן ניהל פגישות רבות עם צמרת המדינה אך גם עם לא מעט אדמו"רים ורבנים.

בין אדמו"רים שיצרכו להיכנס לבידוד נמצא מנהיגו הרוחני, האדמו"ר מגור, איתו נפגש ליצמן בימים בשבוע האחרון, כך גם האדמו"ר מבעלזא. כמו כן, ליצמן נפגש במהלך השבועיים האחרונים עם ראש המוסד, יוסי כהן, ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, וכמובן עם מנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב.

יצוין כי ליצמן שהה במשכן הכנסת במהלך ההצבעה על מינוי יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, ליושב ראש הכנסת ונפגש עם שרים וחברי כנסת רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר