הצמרת בהסגר

בגלל ליצמן: נתניהו בבידוד - עד יום רביעי

ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס הבוקר (חמישי) לבידוד עד יום רביעי הבא, ערב חג הפסח, בעקבות כך ששר הבריאות יעקב ליצמן, עמו נפגש, נדבק בנגיף הקורונה (חדשות, בארץ)

ליצמן ונתניהו. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס החל מהבוקר (חמישי) לבידוד, עד יום רביעי הבא, ערב חג הפסח, וזאת בפעם השנייה מאז התפרצות הנגיף.

הסיבה לבידוד שהוטל על נתניהו היא ההידבקות בנגיף של שר הבריאות יעקב ליצמן, עמו נפגש בימים האחרונים, במסגרת העבודה המשותפת לבלימת הנגיף.

בלשכת רוה"מ ציינו כי נתניהו נכנס לבידוד "בהמשך להמלצת רופאו האישי ד"ר ברקוביץ ולפי הנחיית משרד הבריאות".

הצהרת נתניהו, אמש (צילום: לע"מ)

הבוקר, הגיעו טכנאים ממשרד הבריאות לביתו של השר יעקב ליצמן, בשכונת עזרת תורה בירושלים, בכדי להתקין במקום קו אינטרנט, דרכו ינהל את המאבק בנגיף הקורונה - לאחר שהוא ורעייתו חלו בנגיף הקורונה ונאלצו להיכנס לבידוד.

בלשכת ליצמן הבהירו הלילה, לאחר שנודע כי השר נדבק בנגיף: "שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות".

הבוקר, כל צמרת משרד הבריאות נכנסה לבידוד, בהם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, פרופ' סיגל סדצקי ראש שירותי בריאות הציבור וכל צוות לשכת שר הבריאות.

בר סימן טוב, שימשיך לנהל את האירוע ממתקן בידוד בשיבא, שם ישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים, אמר הבוקר כי "התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם. אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע ימשך. הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות".

פרופ' סדצקי, שתמשיך לעבוד ולנהל את האירוע דרך אמצעים טכנולוגיים גם בעת הבידוד, אמרה כי "האמצעי היעיל ביותר לבלימת והאטת המגיפה הוא בידוד האנשים שעלולים להיות בסיכון להמשך הפצת המחלה. אני קוראת לציבור להמשיך ולהקפיד על ביצוע הוראות משרד הבריאות במלואן. שרשרת העבודה במערכת הבריאות נמשכת וכולנו נמשיך לעבוד ולנהל את האירוע גם דרך אמצעי תקשורת מרחוק שלשמחתנו זמינים בימים אלה".

כאמור, גם צוות יועציו, עוזריו ועובדי המזכירות בלשכת השר, נכנסו לבידוד וימשיכו לעבוד מביתם תוך שיקיימו קשר טלפוני רציף ככל שיידרש עם השר, שממשיך לנהל את האירוע מביתו באופן מלא.

כמו כן, ליצמן נפגש במהלך השבועיים האחרונים עם ראש המוסד יוסי כהן וראש המועצה לביטחון לאומי מאיר בן שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר