לפני פסח וה'עומר'

חייבים תספורת לפני החג? הסרטון שמדריך כיצד להסתפר

בעקבות התפשטות הקורונה, נאלצו הספרים לסגור את המספרות. בהתקרב חג הפסח והעומר, יצא הספר אלי האשל בסרטון מפורט: כך תסתפרו בבית בצורה מקצועית • צפו בסרטון ההדרכה (MEN)

(צילום: אלי האשל)

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, גם ענף התספורות נאלץ לסגור את שעריו. בהתקרב חג הפסח וספירת העומר שאחריו, אנשים רבים תוהים כיצד יסתפרו לפני החג וכיצד יספרו את ילדיהם. בעקבות כך, יצא הספר אלי האשל בסרטון מפורט בו הוא מסביר בפשטות ובבהירות: כך תסתפרו בבית בצורה מקצועית.

הספר אלי האשל: מדי שנה, ערב חג הפסח הוא תקופת השיא במספרות. אני קורא לזה "ראש השנה לספרים" שבה אני פוגש את כל הלקוחות שלי במרוכז.

בגלל המלחמה בנגיף הקורונה, כל המספרות, כולל שלי, סגורות. אך כמובן, קיבלתי הרבה פניות גם השנה, כולל רעיונות לעשות בבית שלי או אצל לקוחות, למרות שפרקטית, לא ניתן לעשות את זה באופן שלא יהיה פרוץ להדבקה.

כמה לקוחות היו ממש בלחץ איך הם יסתפרו לכבוד החג, והאמת שיש כאלו שגם ככה השיער שלהם הגיע לאורך מוגזם ולא נעים...

כשהצעתי להם לעשות לבד בבית, חלק חשבו שאני צוחק איתם, אך אחד הלקוחות שהבין שלו ולבניו לא תהיה ברירה, לקח את זה לרמה הפרקטית ושאל אותי האם יש לי טיפים בשבילו. כך נולד הרעיון לעשות סרטון הדרכה וחשבתי שזה דבר שיוכל לעזור להרבה אנשים בימים אלו.

קיימים הרבה סרטוני הדרכה לתספורת ברשת (והאמת שגם אני למדתי הרבה ככה), אך עוד לא ראיתי סרטון שכולל דגש על הנקודות ההלכתיות שצריך לשים לב בתספורת. והנה פרי צורך השעה.

יצויין שיש הרבה סוגים של צמיחת שיער וההדרכה כאן לא מכסה את כל המצבים. אז אם יש למישהו שאלה פרקטית, יש בסרטון גם מספר טלפון שלי.

לצערי אין לי כלים מאד איכותיים לוידאו ועריכה. אך אני מקווה שההסברים יהיו לתועלת וישדרגו את התוצאות של הרבה אבות, אימהות, נשים ואחים, ושיקל מהעומס על הראש של כל מי שצריך.

בברכת חג כשר ושמח ובריא, ושנשמע בשורות טובות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר