בעקבות ההסתה

דרישה חרדית: להדיח לאלתר את רינה מצליח

תגובות נזעמות למופע ההסתה של רינה מצליח ב'אולפן שישי' • סגן השר פרוש: "לא ניתן למסיתים לפלג בינינו" • ח"כ טסלר: "הסתה שקרית, במקום להיות רגישים וזהירים" (חרדים, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רינה מצליח (צילום מסך, אולפן שישי חדשות 12)

דבריה המקוממים של רינה מצליח נגד הציבור החרדי, גררו תגובות נזעמות ברשת לצד דרישות של פוליטיקאים חרדים להדיח אותה מתפקידה.

סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר כי "לא הגיוני שבזמן שעם ישראל מתאחד במאבק נגד המגפה מסכנת החיים, יושבת באולפני ערוץ 12 אישה שכל כולה הפצת שנאה והסתה והשחרת פניו של ציבור שלם".

"אני קורא לחברת החדשות להדיח לאלתר את הגב' מצליח על דבריה החמורים נגד הציבור החרדי, לא ניתן למסיתים לפלג בינינו".

סגירת בני ברק ביום שישי (צילום: דוברות המשטרה)

ח"כ יעקב טסלר אמר כי "על רקע התפשטות הנגיף, יש כאלו שנגיף השנאה מתפרץ להם ביתר שאת ומנצלים את ההזדמנות להסתה פרועה ונבזית נגד הציבור החרדי! כלי תקשורת מרכזיים, כמו חדשות 12, בוחרים בהסתה שקרית, במקום להיות רגישים וזהירים בזמן הזה!".

"הם משקרים ללא הרף, ממקום של בורות מוחלטת, ומסיתים באופן חמור נגד הציבור החרדי, שברובו המוחלט מציית להוראות משרד הבריאות כפי שהורו גדולי ישראל".

"אני פונה לחברת החדשות: "כששיח ההסתה והאלימות יגבר, אתם תהיו האחראים לכך! השנאה וההסתה חייבים להיפסק לאלתר, לא תוכלו להגיד ידינו לא שפכו את הדם הזה!".

מלבד תגובות הח"כים, חרדים רבים העלו לסטטוסים שלהם את המודעות הבאות, בדרישה לפיטורי המגישה שהסיתה נגד המגזר כולו, בהכללה גסה ושקרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר