מחצור למירון

באישון ליל: הרבי מויז'ניץ השתטח על ציונו של רשב"י במירון

האדמו"ר מויז'ניץ, השוהה מזה כמה שבועות בחצור, הביע בסוף השבוע האחרון לשאת תפילה בציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון, ואמר תהילים בבכיות בשל המצב הקשה (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהודה פרקוביץ)

האדמו"ר מויז'ניץ, השוהה מזה כמה שבועות בחצור, הביע בסוף השבוע האחרון את רצונו לעלות לתפילה בציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון, זאת לרגל יום ההילולא של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זיע"א, שנפשו היתה קשורה מאוד לרשב"י.

ביום חמישי בלילה, לאחר שהגבאים השיגו את האישורים הנדרשים כדי לאפשר לרבי להיכנס אל תוך הציון, הגיע האדמו"ר לאתרא קדישא מירון, תוך כדי שהוא נדהם מהשיממון שמעולם לא היה במקום בימי חודש ניסן.

הרבי החל באמירת תהילים בבכי של ממש, כשלאחר מכן הוא אמר למקורביו כי רשב"י הקדוש יכול לפטור את העולם מן הדין, וכי יהודים אינם יכולים להגיע ולשאת תפילה אצל רבי שמעון בר יוחאי הקדוש.

לאחר מכן השתטח האדמו"ר על הציון כדי לשאת תפילה לישועת הכלל והפרט, ובסיומה הגישו לרבי את ה'קוויטלאך' ששלחו חסידיו שביקשו להיזכר בדבר ישועה ורחמים.

ביציאתו התבטא הרבי ואמר כי הוא אינו זוכר שממה כזאת במירון שנים רבות, אפילו בזמן מלחמת ששת הימים כשהאדמו"ר זצוק"ל ביקר אצל רשב"י היו אנשים שהתפללו.

עוד הוסיף האדמו"ר כי המצב לא יכול להימשך, והמלחמה שמשתוללת בחוצות חייבת להיפסק, וכי בעזרת ה' ובזכות רבי שמעון בר יוחאי נזכה כולנו לישועות ורפואות בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר