בניגוד להנחיות

החרדים אשמים? הנוחתים לא נשלחו למלון

לאחר ההכרזה של ראש הממשלה, כי כל החוזרים מחו"ל יוכנסו מידית למלוניות הבידוד. מתברר, כי בטיסה הראשונה שנחתה מאז ההכרזה, הכללים החדשים הופרו בצורה בוטה (אקטואלי)

אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Avshalom Shoshani/Flash90)

לאחר שהותר דמם של הציבור החרדי בכל הנוגע לטענות כי הם אלו שמפיצים את הקורונה, מתברר כי בשעות האחרונות (ראשון), נחתו בישראל עשרות נוסעים שבמקום להישלח למלונית הבידוד בפיקוח פיקוד העורף כנדרש, חלק מהנוסעים חזרו לביתם במונית.

מדובר על טיסה שנחתה מארצות הברית של חברת יונייטד איירלינס מספר UA90, הנוסעים שנחתו בישראל, היו אמורים לפי הנחיית ראש הממשלה לעבור ישירות לבידוד במלונית העומדת תחת פיקוח פיקוד העורף.

כזכור אמש (מוצ"ש), חתם מנהל שדה התעופה על ההנחיות, כי כל אחד שינחת בישראל יועבר מידית לבידוד במלונית, אך דווקא בטיסה הראשונה שנחתה בישראל, מתברר כי לא שמרו על הכללים.

לאחר הטיסה הכי ארוכה; הנוסעים פרצו בשיר

לפי הדיווח ב-ynet, אחד הנוסעים דיווח כי, לנוסעי הטיסה חיכו נציגי חירום מחוץ לשרוול שמדדו להם חום והם הורשו להיכנס אחרי שחתמו על הצהרה לפיה ישהו בבידוד במשך 14 יום. "מי שהיה לו מקום להיות בו בבידוד בישראל הורשה להיכנס".

"אני לא ראיתי שלוקחים אף אחד למלון או שמישהו אומר שאין לו איפה להיות. זה מצחיק, כי כשעליתי לטיסה כבר הכנתי את עצמי שאלקח למלון, וזה היה די משמח ששחררו אותנו הביתה לבידוד. לפי מה שאני ראיתי כולם יצאו החוצה מהאולם הרגיל. על המטוס היו בערך 50 נוסעים, חלק חזרו הביתה ברכב וחלק לקחו מוניות", סיפר עד הראייה.

למותר לציין, כי כל אחד מהם יכל להיות נשא של הנגיף הקטלני ולהדביק את משפחתו וסובביו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר