מחווה יפה

כאות סולידריות: סמל בני ברק יוצג על בנין עיריית תל אביב

סמלה של עיר התורה והחסידות בני ברק, שתושביה שרויים כעת בשעה קשה - התפרצות הקורונה במקביל להסתה גוברת - יוצג הערב על בנין עיריית תל אביב כ"אות סולידריות" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סמל עיריית בני ברק (ללא קרדיט)

תושבי בני ברק צפויים לזכות הערב (שני) במחווה יפה של הזדהות עם קשייהם, כאשר סמלה של עירם יוקרן על חזית בנין עיריית תל אביב-יפו.

כידוע, בנין העירייה בתל אביב מחליף לעתים קרובות את מראהו החיצוני בשעות הלילה, כאשר סמלים כאלו ואחרים מופיעים עליו כאות של אמפתיה והוקרה, כך, לדוגמה, נעשה לאחרונה עם דגל מדינת בריטניה המובסת מנגיף הקורונה.

כעת, כאמור, על רקע ההסתה הגוברת והכללת ציבור חרדי גדול בהפצת הנגיף בישראל, בעודם מתמודדים עם היותם גרים ב'שטח מוגבל', מצאה עיריית תל אביב לנכון להקרין את סמל עיר התורה והחסידות, כמחווה של רצון טוב.

דגל בריטניה על בנין עיריית ת"א, השבוע (צילום: דוברות העירייה)

בהודעת העירייה נכתב: "בניין עיריית תל אביב- יפו יואר הערב, יום שני, 6.4.20, בסמל העיר בני ברק כאות הזדהות ותמיכה בעיר, לנוכח התמודדותה עם נגיף הקורונה. הבניין יואר, החל מהשעה 20:00".

מי שיזם את הצעד החביב, הוא עו"ד יוסף ויצמן, ה‏משנה לראש לשכת עורכי הדין, שמתאר: "פניתי לחברי היקר, עו"ד ליאור שפירא ראש מועצת עיריית תל אביב, בבקשה להאיר את עיריית תל אביב בסמל העיר בני ברק, כאות סולידריות עם המצב הקשה של העיר".

"כעת הודיע לי עו"ד שפירא שהערב תוצג על בניין העירייה מול כיכר רבין סמל העיר בני ברק. זהו צעד סמלי לחלוטין, אבל חשוב למנוע את הקרע העמוק בין המגזרים במדינת ישראל", הוסיף ויצמן.

עו"ד ויצמן (מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר