"תעודת זהות"

הראפר החרדי שלמה רג'ה באלבום בכורה

הראפר החרדי שלמה רג'ה, משיק את אלבום הבכורה שלו אחרי כשלוש שנים של סינגלים שזכו לעניין רב ולהשמעות בכלי התקשורת השונים. האזינו לשיר "ברוך השם" (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הראפר והיוצר החרדי, שלמה רג'ה, הוא אמן יוצר ומפיק מוזיקלי מהעיר אשדוד. הוא גדל בבית חרדי והתחנך במגזר החרדי כשהוא שומר על החזות החרדית גם כיום כיוצר היפ-הופ מוכר ומצליח.

רג'ה נחשף די במקרה לתרבות היפ-הופ בגיל 14, למרות שעוד הרבה לפני כן המוזיקה הייתה חלק מחייו ,ברגע שנחשף לתרבות הזו די היה ברור לו מה הוא הולך לעשות עם זה, שנתיים לאחר מכן כבר התחיל להקליט חומרים מקוריים שמשלבים מסרים יהודיים מובהקים בתוך העולם המוזיקלי הזה.

שנים של חיפוש עצמי וגיבוש זהות השפיעו ישירות על המוזיקה שלו, וזה בדיוק מה שגורם לזה בפרט בשנתיים האחרונות להישמע שונה,מיוחד, כאמן שעוסק בהכלאת ז'אנרים דיי ניגודיים לתוך רצועה אחת.

ראיון עם רג'ה בכיכר השבת לפני כשנה

אלבום הביכורים "תעודת זהות" כולל 12 רצועות שכל אחת מהם מעבירה רגש אחר, אם זה שמחה, כאב, תשוקה, או אפילו סתם תובנה כלשהי, למרות המצב והתקופה החליט רג'ה שלא להמתין ולשחרר את האלבום לאוויר כדי לשמח אנשים ולעודד אותם בתקופה קשה זו.

למרות שתרבות ה"טראפ" המקורית רחוקה מאוד אידיאולוגית מרג'ה, הוא בחר לקחת את האלמנטים שכן חיוביים לדעתו ולשלב אותם עם התרבות עליה גדל מבית היהדות והמוזיקה המזרחית.

האזינו לשיר "ברוך השם" מתוך האלבום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר