מחבקים

בניין עיריית תל אביב הואר: "אוהבים את בני ברק"

ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, הורה הערב להאיר את בניין העירייה עם הכיתוב: "אוהבים את בני ברק", כהזדהות עם תושבי העיר המתמודדים עם נגיף הקורונה • תיעוד (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: עיריית ת"א)

ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, הורה הערב (שני) להאיר את בניין העירייה עם הכיתוב: "אוהבים את בני ברק", כהזדהות עם תושבי העיר המתמודדים עם נגיף הקורונה.

לדברי חולדאי: "ניצול משבר הקורונה למערכת שיסוי נגד הציבור החרדי אינה ראויה. חג הפסח הוא עת לערבות הדדית וסולידריות. הערב נאיר את בניין העירייה עם הכיתוב 'אוהבים את בני ברק', מתוך הזדהות עם שכנתנו שמעבר לירקון".

כזכור, מי שיזם את הצעד החביב, הוא עו"ד יוסף ויצמן, ה‏משנה לראש לשכת עורכי הדין, שסיפר מוקדם יותר: "פניתי לחברי היקר, עו"ד ליאור שפירא ראש מועצת עיריית תל אביב, בבקשה להאיר את עיריית תל אביב בסמל העיר בני ברק, כאות סולידריות עם המצב הקשה של העיר".

"כעת הודיע לי עו"ד שפירא שהערב תוצג על בניין העירייה מול כיכר רבין סמל העיר בני ברק. זהו צעד סמלי לחלוטין, אבל חשוב למנוע את הקרע העמוק בין המגזרים במדינת ישראל", הוסיף ויצמן.

ח"כ ישראל אייכלר אמר: בניין עיריית תל אביב- יפו הואר ביום שני, בכיתוב "אוהבים את בני ברק" כאות הזדהות ותמיכה בעיר לנוכח התמודדותה עם נגיף הקורונה. ראש העיר רון חולדאי אף הוסיף כי "ניצול משבר הקורונה למערכת שיסוי נגד הציבור החרדי אינה ראויה".

"זו תעודת כבוד לעיר הרחוקה כביכול מבני ברק, אך לא איבדה את הניצוץ היהודי והאנושי, תודה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר