מצבו מדרדר

רוה"מ הבריטי, בוריס ג'ונסון שחלה בקורונה הועבר לטיפול נמרץ

לאחר שראש הממשלה הבריטי, בוריס ג'ונסון חלה בנגיף המסוכן והועבר לטיפול בבית החולים, בשעה האחרונה מצבו החמיר והוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ בביה"ח (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אמש (ראשון) פונה ראש הממשלה של בריטניה, בוריס ג'ונסון, לבית החולים. ג'ונסון, שאובחן לפני עשרה ימים כחולה קורונה פונה לבית החולים בעצת רופאו האישי. כעת, הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ.

ג'ונסון שאושפז אתמול בבית החולים הועבר כאמור למחלקה לטיפול נמרץ, לאחר שלדברי הרופאים חלה החמרה משמעותית במצבו.

בדאונינג 10, המעון הרשמי של ראש הממשלה הבריטי מסרו לתקשורת: "מאז יום ראשון, רה"מ מאושפז תחת השגחת הרופאים בבית החולים סט תומאס בלונדון, לאחר סימפטומים מתמשכים של קורונה. אחר הצהריים, הורע מצבו, ולאור המלצת הצוות הרפואי, הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ".

"רוה"מ ביקש משר החוץ דומיניק ראב למלא את מקומו ככל שנדרש. רה"מ מקבל טיפול מצוין ומודה לכל הצוות הרפואי על עבודתם הקשה והמסירות שלהם.ג'ונסון בן ה-55 נדבק בקורונה לפני כעשרה ימים ומאז שוהה בבידוד בדאונינג 10, אם כי ביום שישי האחרון דיווח כי מצבו טוב יותר".

המצב בבריטניה לא פשוט כלל, בממלכה נדבקו עד כה 47,806 בני אדם ומתו מהנגיף 4,934 בני אדם – 621 מהם ביממה החולפת (ירידה לעומת השיא היומי שנרשם שלשום, 708).

הבריטים התנהלו בתחילה בעצלתיים בכל הנוגע באמצעי הזהירות, וג'ונסון עצמו ביקר בתחילת המגיפה בבית חולים של חולי קורונה וסיפר לאחר מכן כי לחץ ידיים לכולם. רק לאחר מכן כשהנגיף החל להתפשט נסגרו כל המוסדות הלא חיוניים במדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר