עודד מנשרי בסינגל חדש: "ניגון פלא"

הזמר והיוצר עודד מנשרי בסינגל חדש שיר "תרופה" אותו הלחין על מילותיו של רבי ישראל אודסר זצ"ל. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי הזמר והיוצר יוסף נטיב (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

עודד מנשרי: "פעם ראשונה בחיים שיוצא לי שיר שמח. לא בכוונה.

מעשה באריה לייב שהתקשר אלי ושאל אם ראיתי את הדיבור של רבי ישראל דב אודסר זצ"ל "בעל הפתק" מלפני 30 שנה על כך שתהיה מחלה כזו בעולם שהתרופה שלה זה ניגון פלא שהתגלה בפתק ששלח אליו בדרך נס רבו רבי נחמן מברסלב זצ"ל בשנת 1922 (אחרי שהוא הסתלק כבר כן כן) ושכל המדינות איטליה סין אנגליה צרפת ישאלו על "נ נח".

עניתי לו שכן בוודאי שראיתי, והוא מיד אמר לי אתה יכול להלחין את זה? אני רוצה שכל העולם ישמעו. סגרתי את השיחה הסתכלתי על הטקסט שרבי ישראל דיבר, הזזתי כמה מילים בעדינות לפה ולשם, כשלפתע הטקסט הסתדר פשוט מעצמו, ועוד בחרוזים.

הרמתי גיטרה והלחן ירד בצורה איטית ושקטה. כתבתי פזמון. הרמתי טלפון ליוסף נטיב, שמה לעשות הוא לא רק זמר נהדר וכותב שירים מעולים, אלה גם מפיק מבריק, ורצנו לאולפן.

יוסקה הריץ את הקיובייס וניגן 3 לילות רצוף ומיד הבנו שזה הולך לכוון הכי קליל בעולם, ההפך הגמור מכל מה שעשיתי עד היום. אתם יכולים לצחוק עלי, העיקר שתשמחו ותרקדו. הפקנו את זה יחד עם המון שמחה וחדוות יצירה אדירה שהגיעה משום מקום לפתע פתאום.

השלב הבא עבר לשמוליק דניאל הקוסם מארץ הוק, שמיקסס ומיסטר והרים את זה לשמים. דניאל מנדל עשה לזה את הגרפיקה היפה.

איזה שמחה יש לי מזה אין לתאר. רבי נחמן הציל לי את החיים ובלעדיו לא היתה לי טיפת יהדות.

רבי נחמן הוא של כולם, אז אני שמח להגיש אותו כאן לכולם, ערב פסח הכי הזוי שידענו מאז יציאת מצרים, אז הוציא אותנו משה רבינו מהגלות..

והיום? יש תרופה חברים! שיר פשוט (נ) כפול (נח) משולש( נחמ) מרובע (נחמן) שממתיק את כל הדינים ומרפא את כל המחלות, גם אומות העולם יצטרפו כמו שרבי ישראל ישראל אמר וכל העולם ישמחו וירקדו.

איך שיר נולד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר