סערת ההסתה

רינה מצליח חזרה לשדר; יאיר נתניהו עקץ את העיתונאים החרדים

שבוע לאחר דבריה הקשים, תוך הכללת הציבור החרדי כולו, העיתונאית רינה מצליח חזרה הערב לשדר בחברת החדשות. יאיר נתניהו עקץ: "קנו אותכם בשיחת ליטופים לכמה ראשי עיתונות שלכם, עם אבי וויס" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רינה מצליח (צילום: Gili Yaari/Flash90)

שבוע לאחר דבריה הקשים, תוך הכללת הציבור החרדי כולו, העיתונאית רינה מצליח חזרה הערב (מוצ"ש) לשדר בחברת החדשות. יאיר נתניהו עקץ: "קנו אותכם בשיחת ליטופים לכמה ראשי עיתונות שלכם, עם אבי וויס".

כזכור, סערת רינה מצליח פרצה לאחר דבריה הקשים באולפן 'חדשות 12', שם תקפה את החרדים ובין היתר טענה שכל החרדים תוקפים את פקידי מס הכנסה, מפגינים נגד הגיוס, וכאשר ניסו לקטוע אותה התעקשה שלא מדובר רק במיעוט מתוך החברה החרדית.

"אני צריכה להזכיר לכם מה קורה כשאברך מקבל צו גיוס למרות שהוא יודע שהוא לא יתגייס איזה הפגנות וסגירת כבישים אנחנו מקבלים".

יממה לאחר הסערה דיווח העיתונאי נתי טוקר כי מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, ניהל שיחות רקע עם עיתונאים חרדים וזה בניסיון להרגיע את הרוחות. בתגובה, צייץ יאיר נתניהו: "וואו. אם קונים אותם ב'שיחות רקע' חסויות - הם ממש פחים".

כאמור, הערב יאיר נתניהו חזר לתקוף וכתב בטוויטר: "אחינו החרדים היקרים. שימו לב שלא רק שערוץ התועבה 12 לא פיטר את רינה מצליח אחרי שהסיתה נגדכם, היא אפילו לא התנצלה ומופיעה מאז ערב ערב כאילו כלום.

"קנו אותכם בשיחת ליטופים לכמה ראשי עיתונות שלכם, עם אבי וויס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר