צפו

אחרי ששוחרר, בוריס ג'ונסון בסרטון ראשון

ראש ממשלת בריטניה ששוחר היום מבית החולים שם היה מאושפז עקב מחלתו בנגיף הקורונה, הצטלם לסרטון בו הפציר בציבור לשמור על ההנחיות המגבילות, למרות הקושי (קורונה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: דאואינג 10)

שעות ספורות אחרי ששוחרר מבית החולים, שם היה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בעקבות מגיפת הקורונה, קורא ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון לציבור להקפיד על ההנחיות המגבילות.

"אני יכול רק לדמיין כמה קשה היה למלא את ההנחיות בנוגע לריחוק חברתי – כשהשמש זורחת והילדים בבית, כשהטבע כל כך מזמין. אני מודה לכם, כי מיליונים עושים את הדבר הנכון בסבלנות ותוך אכפתיות לאחרים".

ג'ונסון המשיך, "המאמצים שלכם שווים את זה, ומוכיחים את עצמם מדי יום. אנחנו מתקדמים במאבק הלאומי שלנו נגד הנגיף. זה קרב שמעולם לא בחרנו נגד אויב שאנחנו עדיין לא מבינים לחלוטין".

"אנחנו מתקדמים, כי העם הבריטי ישר מגן סביב הנכס החשוב ביותר שלנו: שירות הבריאות הלאומי שלנו. הבנו שאם נוכל להגן עליהם, לא נוכל להיות מובסים".

לסיום אמר, "בימים האחרונים ראיתי את הלחץ לו נתונה המערכת, ואת האומץ לא רק של הרופאות והאחים, אלא של כולם: המנקים, הטבחים, הפיזיותרפיסטים, רדיולוגים, רוקחים – שהמשיכו להגיע לעבודה ולהציב את עצמם בסכנה".

ראש ממשלת בריטניה גם לא שכח להודות שוב לרופאים שטיפלו בו, ושיבח פעם נוספת את מערכת הרפואה הבריטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר