3 חודשים ללא משכורת

כך התבשרו אברכי 'מיר' על חלוקת הכספים של רכניץ

היום התבשרו אברכי מיר על הגעת עשרות אלפי צ'קים, בשל תרומה של 3 מליון דולר מאת הנגיד שלמה יהודה רכניץ. כך נשמעה ההודעה ששימחה אלפי בתי אב בירושלים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

אברכי ישיבת מיר נושמים היום לרווחה בעקבות הודעה טלפונית שקיבלו ממזכירות הישיבה, בה התבשרו כי המשכורות לחודשים שבט ואדר הגיעו למוקדי החלוקה ברחבי השכונות, שם יוכלו לאסוף את הצ'קים. כזכור, בערב חג הפסח פורסם כי הנגיד שלמה יהודה רכניץ העביר תרומה בסך 3 מליון דולר לישיבה, לאחר ששמע כי האברכים לא קיבלו תשלום מזה שלושה חודשים, ובמטרה לאפשר לבני הישיבה לרכוש את צרכי החג בכבוד הראוי.

כאמור, חלוקת השיקים תתבצע לראשונה שלא במשרדי הישיבה אלא במוקדי חלוקה בשכונות. כאשר מיד בערב החג נערכה הישיבה לפרויקט הלוגיסטי הסבוך ושינעה את עשרות אלפי השיקים לשכונות בכדי שעד סוף החג יקבלו האברכים את כל המשכורות שלא שולמו, ויקבלו מרווח נשימה בהוצאות החגים המרובות.

וזו לשון ההודעה שקיבלו האברכים היום בשעות אחר הצהריים, "לאברכי הישיבה החשובים שלום. מדברים מהמשרד של ישיבת מיר, חלוקת שבט ואדר ע"י הרב שלמה יהודה רכניץ נמצאת בשכונות מהיום, יום ראשון בצהרים. תוספת חג של 500 ש״ח, גם היא ע"י הרב שלמה יהודה רכניץ תודפס ותחולק אי"ה מיד לאחר החג. בברכת מועדים לשמחה ובריאות איתנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר