הנחיה חדשה

הדסה: כל היולדות יעברו בדיקה לגילוי קורונה

בהתייעצות עם משרד הבריאות ובמטרה למנוע כניסה מיותרת למרכז הרפואי מצד אלו שאינם זקוקים להיות שם, הוחלט ב'הדסה' על הגבלה של מלווה אחת ליולדת בלבד (בריאות)

(צילום: Yossi Zamir/Flash90)

המרכז הרפואי 'הדסה' החליט על בדיקה מקיפה לגילוי קורונה לכלל היולדות הבאות ללדת במרכז הרפואי. בשיחה שקיים פרופ' בנימין ראובינוף מנהל מחלקת נשים ויולדות ב'הדסה' עין כרם, עם הצוות הרפואי הוחלט על קיום בדיקה לשלילת נשאות לקורונה לכל יולדת שמגיעה ללדת במרכז הרפואי.

בנוסף במטרה לשמור על ביטחונם של היולדות, הוחלט כי עם הגעתה של יולדת המתגוררת באזור שהוכרז על ידי משרד הבריאות כ'אזור מוגבל' בשל ריבוי תחלואה באזור, תשהה בחדר מיוחד עד לקבלת התוצאה של בדיקת הקורונה.

בהתייעצות עם משרד הבריאות ובמטרה למנוע כניסה מיותרת למרכז הרפואי מצד אלו שאינם זקוקים להיות שם, הוחלט ב'הדסה' על הגבלה של מלווה אחת ליולדת בלבד.

בהתאם למדיניות משרד הבריאות לאחר הלידה, הילוד ישהה עם היולדת במסלול של ביות מלא, על מנת למנוע הדבקה חלילה של האם והיילוד במחלקת היילודים.

אישה בהריון נמצאת בסיכון? הפרופסור עונה

פרופ' בנימין ראובינוף הסביר כי "'הדסה' פועלת בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לשמור על בריאותן של היולדות והיילודים. כל הצעדים נעשים בשקיפות ומפורסמים לציבור, שהמטרה היא שמירה והצלת חיים ומניעת הידבקות".

לדברי רב המרכז הרפואי הרב משה קליין, "מאז כניסתי לתפקיד לפני שמונה שנים, 'הדסה' קשובה באופן מלא לצרכי המגזר החרדי. על פי הנחייתי יש הבנה ורגישות לצרכים הייחודים של המגזר החרדי. אני יכול להעיד שהצוות הרפואי מקבל באהבה את הציבור החרדי במטרה לשמור על בריאות האם והיילוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר